Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در استان لرستان گفت: تاکنون ۷۰۶ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های لرستان حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کرده‌اند. - اخبار استانها -

حسن زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد به اعلام حمایت اساتید دانشگاه‌های استان لرستان از آیت الله رئیسی اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه آیت الله رئیسی در مدت زمانی که در مسئولیت‌های مهم کشوری نقش ایفا کرده و رویکرد خاصی به دانشگاه، علم و پژوهش داشته‌اند در بین اساتید دانشگاه‌ها یک جرقه خاصی برای وی ایجاد شده است که در این راستا در استان لرستان نیز مسئولان ذی‌ربط همگام با سایر استان‌های کشور شروع به جمع‌آوری نامه اعلام حمایت از آیت الله رئیسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از اینکه آیت الله رئیسی به انتخابات ورود پیدا کند حدود هزار و 100 نفر از اساتید برجسته کشور از وی دعوت کردند که وارد عرصه انتخابات شود، اکنون که وی وارد عرصه انتخابات شده است در یک پویش ملی استان‌های مختلف کشور شروع به جمع‌آوری اعلام حمایت برای آیت الله رئیسی کرده‌اند و در این رابطه استان لرستان نیز جزء استان‌های پیشگام است.

راهکارهای عملی برای رفع چالش تراز منفی گاز/ برنامه‌ریزی دقیق آیت الله رئیسی برای تقویت دیپلماسی انرژیسیستم معیوب بانک مرکزی کارفرمایان را ورشکست کرد / چرا رئیسی رای اول کارگران است؟اعتماد به جوانان، مبارزه با فساد و اعتقاد به خود اتکایی سه مزیت "رئیسی" است

 معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد بصیرت کشور به اعلام حمایت 706 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های لرستان از آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان دبیر کانون دانشگاهیان استان لرستان و مسئول ستاد دانشگاهیان لرستان به نوعی با واسطه حسینی رئیسی ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در کشور در این زمینه نقش ایفا کرده و شروع به فراخوان کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: اگر فرصت بیشتری داشتیم نامه حمایت اساتید بیشتری دریافت می‌کردیم اما آنچه جالب است این است که در این لیست اعلام حمایت، گروه‌های مختلفی از نظر تفکرات سیاسی وجود دارند که جای بسیار خوشحالی و خرسندی است و این به منش آیت الله رئیسی برمی‌گردد که اعلام کرد من نه کاندیدای راست و نه کاندیدای چپ هستم بلکه کاندیدای انقلاب و مردم هستم و ما این را به فال نیک می‌گیریم.

زمانیان بیان کرد:  کار جمع‌آوری اعلام حمایت اساتید از آیت الله رئیسی در سراسر کشور انجام می‌شود و مجموعه این حمایت‌ها ان‌شاءلله در سراسر کشور به عدد بسیار بزرگ و بی نظیری می‌رسد که مجدد اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پویش ملی حداقل بیش از 20 هزار نفر از اساتید و دانشگاهیان کشور اعلام آمادگی خواهند کرد اظهارداشت: لرستان از نظر جمعیت دانشگاهی جزء استان‌های متوسط یا حتی پایین است اما با توجه به اینکه لرستان بخش کوچکی از جامعه کشوری است اگر این را به کشور تعمیم دهیم حداقل 20 هزار نفر اعلام حمایت جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/642/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی آیت الله رئیسی نفر از اساتید استان لرستان اعلام حمایت جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه

همایش "دانشگاه دوست‌دار سلامت خانواده" به نقش محوری خانواده در جامعه ایرانی پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس یازدهم در همایش دانشگاه دوست‌دار سلامت خانواده که به مناسبت هفته سلامت در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در تمام سیاست‌گذاری‌ها باید مراقب نهاد خانواده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در نگاه دیگری، خود خانواده یک نهاد کنشگر بوده و در حل مشکلات کشور می‌تواند اثرگذار باشد، بیان کرد: نباید خانواده را تنها یک نهاد دریافت کننده خدمات ببینیم بلکه خانواده می‌تواند مسائل حکومت را نیز حل کند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس یازدهم با بیان اینکه استفاده از واژه حکمرانی به معنای استفاده از تمام بازیگران جامعه است، گفت: باید به سمت مفهومی حرکت کنیم که نهاد خانواده بتواند در حکمرانی نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ایرانی در جامعه دارای ارزش‌ها و هنجارهای مختلفی است، افزود: در موضوع کرونا اثبات شد که خانواده ایرانی همچنان دارای ارزش‌ها است.

نقش دانشگاه در تعامل بین دولت و خانواده

 سلیمی عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده نیز در این همایش اظهار داشت: شبکه تعاملی و مفهومی سه گانه سلامت، خانواده و حکمرانی باید مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه می‌تواند در تعامل دولت و خانواده نقش آفرین باشد، تصریح کرد: شبکه خانواده می‌تواند بسیاری از نیازهای عمومی جامعه را مرتفع کند.

عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده با بیان اینکه ابر چالش خانواده با مسئله جنسیت و عدالت جنسی است، افزود: در موضوع سلامت خانواده نباید از کنار چالش‌های موجود به راحتی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید خانواده به صورت کلان دیده شود، خاطرنشان کرد: اگر این نگاه کلان وجود داشته باشد قطعا سیاست‌گذاری‌ها نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

سلیمی با بیان اینکه موضوع خانواده را باید از جریانات سیاسی جدا کنیم، بیان کرد: اگر نهادهای علمی بتوانند تحلیل درستی به سیاست‌گذار ارائه دهند در عرصه سیاست‌گذاری در عرصه خانواده می‌توانیم شاهد تحول باشیم.

سلامت معنوی میان نسل جدید ترویج شود

احمری نیز در نخستین همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده اظهار داشت: نخستین اصل سلامت معنوی شادی و نشاط است.

وی با اشاره به اینکه سلامت معنوی متشکل از توکل و امید است، بیان کرد: سلامت معنوی دارای یک طیف مشخص و در مسیر رو به رشد قرار دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم با بیان اینکه در کشور اسلامی، معنویت اسلامی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در ارتباط با معنویت این است که تعریف واحدی از معنویت فراهم نشده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه مراقبت از سلامت معنوی از خود سلامت معنوی مهم‌تر است، افزود: بالاترین نعمتی که خداوند برای قلب سلیم قرار داده، بخشش است.

احمری با بیان اینکه خانواده باید به حیات پاک و قلب سلیم برسد، گفت: برای تحقق این هدف باید تمام ارکان خانواده به صورت یک سو حرکت کنند و برای این موضوع باید خداوند در خانواده حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید به سمت توانمندسازی در این مسیر بروند، اظهار داشت: سلامت معنوی باید با ابزار جدید برای نسل جدید جا بیافتد و نمی‌توان به همان روش اجدادی این موضوع را دنبال کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم بیان کرد: ابزار جدید به معنی تغییر خداوند و یا دین خداوند نیست بلکه به این معناست که باید شیوه بیان راه رسیدن به خداوند تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد