Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۰۷۱....۹۲۲: لطفا کنکور را در زمانی دیگر برگزار نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر

۳۸۰۴....۹۱۴: لطفا از نامزد‌های ریاست جمهوری در مورد بیمه رانندگان تاکسی نیز سوال کنید.

۳۲۵۲....۹۱۴: سلام. لطفا در مورد آب روستای امیرآباد از توابع شهرستان ورزقان گزارشی تهیه کنید.

۰۳۵۶....۹۱۵: شرکتهاى سهام عدالت چندماه هست که سود سهام داران را به بانک پرداخت کردند چرا سود سهام به مردم پرداخت نمی‌شود لطفا پیگیرى کنید.

۳۴۹۰....۹۳۳: سلام هیچ کس به حرف ما کنکوری‌ها اهمیت نمی‌دهد لطفا یکی پیدا بشه و کنکور رو عقب بندازه من الان نزدیک کنکورم کرونا گرفتم مطمئن هستم تا دو هفته دیگر هم نمی‌توانم درس بخوانم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۴۲۱....۹۹۲: خواستار تعویق کنکور هستیم. لطفا تعویق شود.

۲۲۴۹....۹۲۱: سلام خسته نباشیم لطفا با شرایط کرونا و آمار کنکور و به تعویق بیندازید خانواده‌های ما دانش‌آموزان نگرانند ماهم در شرایط استرس هستیم لطفا کنکور ۱۴۰۰ سراسری کمی تعویق بیندازید تا شرایط آرام شود.

۹۰۷۱....۹۲۲: لطفاکنکور را در زمانی دیگر برگزار کنید.

۶۹۹۸....۹۱۹: سلام از شما خواهش می‌کنیم لطفا تعویق کنکور سراسری را نیز پیگیری کنید چرا همه آموزن‌ها را تعویق دادند، ولی سراسری به موقع برگزار خواهد شد.

۱۰۹۶....۹۳۸: سلام لطفا پیگیری کنید که کنکور سراسری را نیز مانند سایر کنکور‌ها به تعویق بیاندازند و عدالت آموزشی را در حق ما نیز برقرار کنند. سپاس

۰۸۵۸....۹۳۶: سلام چراپیگیری نمی‌کنید سازمان بهزیستی با این همه مشکلات مابه التفاوت مستعمری‌ها و کمک هزینه معیشیتی را واریز نمی‌کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به سیاست حذف تدریجی کنکور و تاثیر معدل آزمونهای دروس تخصصی دانش آموزان در کنکور شهروند خبرنگاری در پیامی از اعمال نشدن درست این قانون گلایه دارند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام....طبق دفترچه آزمون قرار بر این بود که امتیاز بومی شامل مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰درصد باشد ....اما سازمان سنجش در تخلفی آشکار امتیاز نمرات عمومی را هم اضافه کرده که حق بسیاری از افراد پایمال شده است.....خواهش می کنم این موضوع رو بررسی کنید

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی