Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری گفت: دوره آموزش «احکام و نماز» به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری برگزار شد.

«بهنام سخنور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزش «احکام و نماز» به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری تصریح کرد: اصول اقامه نماز و قرائت صحیح نماز و بیان حدیث و احکام از جمله موضوع های مطرح شده در این دوره آموزشی برای اعضای کانون است.

 

وی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

سخنور عنوان کرد: برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با حضور اعضای کانون از دیگر برنامه ها به مناسبت این دهه خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری افزود: تبیین اندیشه رضوی و سبک زندگی اسلامی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها در دهه کرامت خواهد بود.

 

سخنور بیان کرد: آشنایی و آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان در زمینه سیره و اندیشه ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) نیز از دیگر اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره آموزشی احکام و نماز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همزمان با دهه کرامت اردبیل اعضای کانون دهه کرامت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان