Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم کوتاه کشتار روز تهران در اولین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه فستیوال «پالم اسپرینگز» آمریکا راه یافت که از مهمترین جشنواره های عرصه فیلم کوتاه دنیا محسوب می‌شود.

دومین حضور بین‌المللی این فیلم در جشنواره اودنسه دانمارک است که فیلم‌های بخش مسابقه آن از میان ۳ هزار و ۲۲۹ شرکت‌کننده انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین المللی اودنسه دانمارک یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمایی در عرصه فیلم کوتاه دنیا و از جمله جشنواره‌های مورد تایید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار است و فیلم‌های برگزیده در بخش رقابتی مسابقه و بخش ملی به آکادمی اسکار برای رقابت در شاخه بهترین فیلم کوتاه معرفی می‌شوند.

این جشنواره سال ۱۹۷۵ میلادی تاسیس شده و قدیمی‌ترین جشنواره دانمارک است و در تاریخ ٣٠ آگوست تا ۵ سپتامبر برابر با ۸ تا ۱۴ شهریور در شهر اودنسه دانمارک برگزار می‌شود.

در این فیلم حمیدرضا کرمی، مهران آتش زای، روزبه سینکی و مهرنوش سلیمی ایفای نقش کرده‌اند.

پخش بین‌الملل فیلم کوتاه کشتار روز تهران بر عهده دنا رسام است.

برچسب‌ها آکادمی اسکار ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه دانمارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آکادمی اسکار ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه آکادمی اسکار ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه دانمارک فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است

به گزارش همشهری آنلاین؛ کوتاه شدن سفرهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفرهای درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روزهای اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محورهای مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

کد خبر 840990 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها ترافیک - شهری طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • نماینده پارلمان اسرائیل: ماه رمضان که فلسطینی ها گرسنه اند بهترین فرصت برای کشتار آنهاست (فیلم)
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت