Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید علاءالدین حیدری مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه در امور اهل سنت و منطقه اورامانات چندی پیش از مسئولیت خود برکنار شد.

وی در صفحه رسمی خود و درخصوص این برکناری نوشت:

«پیرو برکناری و پایان ماموریت بنده در استانداری کرمانشاه لازم دانستم جهت تنویر افکارعمومی و جلوگیری از بروز شایعات مختلف مطالبی را به استحضار برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از سال ۹۲ بصورت مامور به خدمت از وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری و ادامه خدمت به استانداری دعوت به کار شده و با توجه به رویکرد مطالبه‌گری حقیر و اینکه آرای میلیونی جامعه اهل سنت را فرصتی برای پیگیری توسعه و رشد این شهروندان متعهد، معتقد وهمچنین تعمیق هر چه بیشتر وحدت در میان جامعه می‌دانستم در طول ۸ سال گذشته به این همکاری ادامه دادم.

خدا را شاهد می‌گیرم که در این سال‌ها به چیزی جز مصلحت عمومی، منافع ملی، تعمیق برادری و وحدت جامعه، رفع احساس تبعیض‌ها، رشد نیروهای شایسته اهل سنت و در کل توسعه متوازن فکر و عمل نکردم.هیچ چیزی را مهتر از این ندانسته و همواره در این مسیر کوشیدم.

در این راه ناملایمات، بی توجهی‌ها، کم لطفی‌ها را به جان خریدم، ولی کوتاه نیامدم .اما در جای خود از تلاش‌ها و گام‌های مثبت هم غافل نبوده و تقدیر نمودم.

اساس کار بنده حرکت بر معیار قانون، رعایت مصلحت و البته مطالبه گری منطقی بوده است. در طول دوره مشاوری استانداران و نیز مسئولیت پیگیری‌های ویژه استاندارعلی رغم اینکه از شهریور سال ۹۷ هیچ مسئولیت اداری در قبال مسائل اهل سنت و اورامانات نداشتم اما کماکان خود را اخلاقا موظف به پیگیری امور شما عزیزان دانسته و از تمام ظرفیت‌های اداری و شخصی خود برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات از منطقه بهره برده ام.

منافع شخصی را بدون هیچ منتی به پای منافع عمومی قربانی کرده چراکه معتقدم راه مطالبه‌گری عمومی از این مسیر می گذرد. از هیچ کوششی برای رفع مشکلات اورامانات کوتاهی نکردم هرچند شاید توفیقی قابل عرض حاصل نشده باشد. اما همه هرچه بوده بضاعتی در حد توان و البته از روی احساس قلبی و باوری عمیق بوده است.

در هفته‌های اخیر مواضع و تحلیل‌های انتخاباتی بنده خطاب به جامعه اهل سنت کشور مورد نگرانی برخی دولتمردان استان قرار گرفته و دوستان اصلاح طلب را بر آن داشت که نسبت به حقیر واکنش‌هایی داشته باشند و تصمیماتی اتخاذ کنند.

تمام حرف بنده این است که اهل سنت بر اساس وظیفه، برای بقای سیاسی و ادامه مسیر مطالبه گری خود باید در انتخابات حضوری فعال و هوشمندانه داشته باشد و منطق سیاسی حکم می‌کند حال که از دولت‌های برآمده از گفتمان اصلاحات نتیجه‌ای نگرفتیم، این بار آرای میلیونی خود را به سبد اصولگرایان بریزیم و البته هم در میان اصولگرایان باید کسی انتخاب ما باشد که هم قوی باشد و هم توانایی پیگیری مطالبات ما را داشته باشد و بنظر بنده آن شخص هم در حال حاضر آیت الله رئیسی می‌باشد‌.

پایه و اساس این نظر بنده مبانی واقعی و کاملا بر اساس تجربه میدانی بوده و بر آن تاکید و اصرار دارم. حال نمی دانم که چرا این دوستان فکر می‌کنند که اهل سنت همیشه باید به آنها رای بدهند. تفکر و رای ما مستقل است و ما بر اساس شرایط و متناسب با موقعیت تصمیم می‌گیریم نه اراده برخی از کسانی که سال‌هاست آرای چند میلیونی ما را به تاراج می برند. در حالیکه روند عملکرد آنها کاملا خلاف این را برای اهل سنت ثابت کرده است.

بنده سید علاءالدین حیدری فقط یک مطالبه‌گرم  وهیچگاه بر اساس منافع خودم نظری نداده و اتخاذ تصمیم نکرده و نخواهم کرد. لذا همیشه عیارتفکرات من مردم و مصلحت جامعه است.

امیدوارم که آقای رئیسی به گفتمان وحدت و برادری ما پاسخی شایسته و درخور داشته باشد، هرچند که سوابق ایشان حاکی از این امیدواری است.»

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج شنبه هفته گذشته بزرگان و علمای اهل سنت کشور با برگزاری مراسمی که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، حمایت خود از ایشان را اعلام کردند. همچنین سید علاءالدین حیدری به نمایندگی از جامعه اهل سنت کرمانشاه با حضور در این مراسم و طی سخنرانی، مشکلات جامعه اهل سنت و منطقه اورامانات را مطرح و حل آنان را از آیت الله رئیسی مطالبه کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت کرمانشاه آموزش و پرورش برکناری خبرگزاری فارس جامعه اهل سنت مطالبه گری اهل سنت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود

استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، در حالی که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می‌کند، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رئیس‌جمهور بوده است.

استاندار سمنان افزود: دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر ۳۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر، ۲۶ مصوبه کاملا اجرا شده، ۸۶ مصوبه در حال اجراست و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه ۵۵۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها نیاز است، گفت: در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان پروژه‌هایی با درصد پیشرفت بالا را با اعتبار ۹۲۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد کردیم که ۷۱۶۰ میلیارد تومان در مصوبات اولیه گنجانده که بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

استاندار سمنان تاکید کرد: رئیس‌جمهور در آخرین دیدار شورای اداری استان ۲۴ دستور ویژه به ۹ وزارتخانه صادر کرد که به حمدالله پیگیری و محقق شده است.

وی ادامه داد: در سفر اول ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ پروژه به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ پروژه هم در دست اقدام است.

هاشمی تاکید کرد: ۲ عامل موجب شد که سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان به تاخیر بیفتد یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری ماه مبارک رمضان و ان شاء الله در پنجشنبه هفته جاری سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در این سفر ۲ دیدار مردمی خواهند داشت، گفت: یکی از این دیدارها در مرکز استان انجام می‌شود و در مرحله دوم سفر نیز دیدار مردمی دیگری در شهرستان شاهرود و میامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این سفر همچنین پروژه‌های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، جشن جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان نیز در دستور کار برنامه‌های آیت الله رئیسی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود