Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:20:30 GMT

شرایط قهرمانی امسال پرسپولیس حساس تر از قبل است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۷۷۰

شرایط قهرمانی امسال پرسپولیس حساس تر از قبل است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی شیری در خصوص شرایط این تیم در تعطیلی مسابقات لیگ و انجام بازی دوستانه برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر شرایط تیم با انجام تمرینات پرفشار، روز به روز بهتر می‌شود و توانستیم با انجام یک بازی دوستانه، خودمان را محک بزنیم و به شرایط بازی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برای تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم و برای مصدومان هم آرزوی سلامتی دارم و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی اضافه شوند.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در سوپر جام برابر تیم تراکتورسازی تصریح کرد: سوپر جام برای ما جام مهمی است و امیدوارم این جام را هم با یک بازی دیدنی و جذاب کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت نزدیک سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: و پس از آن، باید روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنیم.

شیری در پایان خاطرنشان کرد.: امیدوارم این روند، طی بازی‌های امسال حفظ شود تا بتوانیم به اهداف خودمان که کسب عناوین قهرمانی و شاد کردن دل هواداران است، برسیم.

کد خبر 5232716 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شیری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي والیبال باشگاه پرسپولیس لهستان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی بازیکن و پیشکسوت فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در این هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، با خبرنگاران صحبت کرد و درباره پیروزی سرخ‌پوشان گفت: در کل صنعت نفت بازی خوبی انجام داد اما بازی که مقابل سپاهان انجام داد را از آنها ندیدیم. آقای کمالوند مربی خوبی است و گفته بود که شاید نتواند این تیم را در لیگ نگه دارد و سقوط ممکن است.

وی افزود: البته فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان کار و تلاشش را انجام می‌دهد و مدیران نالایقی که در تیم هستند باعث وضعیت امروز هستند.

حلافی با اشاره به صدرنشینی موقت پرسپولیس با اوسمار پیش از دیدار استقلال تاکید داشت: انشالله پرسپولیس هم به قهرمانی برسد و سرمربی این تیم نشان داده که از سرخ‌پوشان شناخت دارد. با یحیی گل‌محمدی کار کرده و از لیگ شناخت کامل دارد. مربی بزرگی است و امیدوار هستم دوباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را مسجل کند.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)