Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: دیروز در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان منطقه ذوالفقاری مبنی بر قطع برق منزل و سرقت کابل و فیوز کنتور برق آن‌ها بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به منظور بررسی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کابل اصلی برق ساختمان متعلق به شاکی از سمت پایه برق تا نزدیکی ورودی به کنتور ساختمان توسط سارقان بریده شده و ضمن سرقت آن و سایر ابزارالات برقی از صحنه متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: دستورات لازم به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت که خوشبختانه ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران کلانتری ۱۸ با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارقان منازل و سیم برق که ۲ نفر بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیرشدند.

او افزود: از مخفیگاه سارقان اموال مکشوفه شامل ۵۰ متر انواع سیم برق، ۱۱ عدد فیوز کنتور، ۶ دستگاه پمپ آب منازل، ۳ دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه دریل برقی، ۲ عدد قیچی مخصوص برش سیم همراه با ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ زلقی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس ضمن اعتراف به سرقت اعلامی به ۱۴ فقره سرقت کابل هوایی و سرقت از منازل اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد