Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: احمدی‌نژاد در زمان دولت خود کار زیاد کرد اما معنایش این نیست که عقبه ایدئولوژیک دارد؛ خود او عقبه‌ای ندارد که بخواهد با آن کف خیابان بیاید و فتنه ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی درباره ماجرای اختلاف خود در زمان وزارت اطلاعات با محمود احمدی‌نژاد اظهار کرد: احمدی‌نژاد اصلأ برای نظام تهدید نیست بیخود مسئله را بزرگ نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن رایی که در سال ۸۴ و ۸۸ به ایشان دادند به خاطر تبعیت از رهبری بود. به خاطر اعتبار آقا بود و اینکه حرف ایشان پیاده شود. بعد از همان قهر ۱۱ روزه که سر ماجرای من پیش آمد این عقبه به مشکل خورد.

وی یادآور شد: احمدی‌نژاد در زمان دولت خود کار زیاد کرد اما معنایش این نیست که عقبه ایدئولوژیک دارد. خود او عقبه‌ای ندارد که بخواهد با آن کف خیابان بیاید و فتنه ایجاد کند. همانهایی که اینها فکر می‌کنند فردا کف خیابان می‌آیند اگر آقا بگویند فتنه نکنید و مراقب باشید از شما استفاده نکنند همه می‌روند خانه‌هایشان.

وی با بیان اینکه ایشان فکر می‌کرد من باید تمام مسائل وزارتخانه را با ایشان هماهنگ کنم در حالی وزارت اطلاعات برای نظام است نه برای دولت، تصریح کرد: این موضوع مهم است. وقتی وزارت اطلاعات نظام است یعنی اینکه باید تقسیم‌بندی و رده‌بندی در گزارشها داشته باشند. روزی که میخواستم وزیر شوم هم به آقای احمدی‌نژاد گفتم که باید آقا من را تایید کند اگر اینطور شد من قبول می‌کنم. فردای همان روز هم نماز خدمت رهبری بودم و ماجرا را به ایشان گفتم.

ادامه دارد...

مصلحی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد می‌خواست همه گزارش‌ها را داشته باشد و اصلا به رده‌بندی در ارائه گزارش‌ها اعتقادی نداشت، گفت: در واقع ایشان در اطلاعات‌دادن به خودشان بعضاً گله‌هایی داشت و افرادی را مدنظر خود داشت و می‌خواست آنها را به خدمت بگیرم. من هم به این فکر می‌کردم که اگر اینها را استفاده کنم اطلاعات مملکت به کجا می‌رود؟ به خاطر همین می‌گفتم من بررسی می‌کنم و بعد می‌گفتم بررسی کردم و نشد.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به ماجرای برکناری خود توسط احمدی‌نژاد یادآور شد: ایشان زرنگی کرد و در جلسه دولتی که می‌خواست من را برکنار کند دیر آمد و فقط در زمانی که جلسه داشت تمام می‌شد آمد و اعلام کرد که فلانی دیگر وزیر اطلاعات نیست. یعنی آنقدر دیر آمد و این را گفت که کسی فرصت ان‌قلت آوردن نداشته باشد.

ادامه دارد
[12:05 PM, 6/12/2021] Ghorbani:

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات میان دوره ای خبرگان انتخابات ۱۴۰۰ احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا

خبرورزشی نوشت: محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر صداوسیما چندی پیش در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های عجیبی مطرح کرد. احمدی با قدردانی از مدیران و همکارانش از سفر‌های زودهنگام نوروزی خود خبر داد و گفت بعد از نوروز دوباره برخواهد گشت.

همان زمان شایعاتی مبنی بر مهاجرت احمدی به کشور کانادا شنیده شد و حتی گفته می‌شد که او به صورت دائم از ایران مهاجرت کرده، اما خود او در پایان صحبت‌هایش گفته بود با شروع دوباره لیگ در محل کارش حاضر خواهد شد.

حالا تصویری از او در کانادا و ایالت ونکوور پخش شده است و باید تا بعد از تعطیلات عید صبر کرد و دید آیا احمدی را دوباره در قاب شبکه سه خواهیم دید یا خیر؟

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • فیلم | شوخی عجیب تیموری با آقای جدی می فرمایید | میکس جواد عزتی و احمدی نژاد می شود آقایجدی می فرمایید
  • ببینید | شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون: میکس جواد عزتی و احمدی‌نژاد!
  • افزایش ساعات بازدید از امکان گردشگری و میراثی تهران تا بعد از افطار
  • ادعای بزرگ علیه الهلال: رکوردتان دروغ است!
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور
  • «لطفا حجاب اسلامی را رعایت کنید»؛ بزرگ‌تر شدن تابلو علامت چیست؟!
  • گروه 7 به ایران : به روسیه موشک ندهید / تهدید به ممنوعیت پرواز ایران ایر به اروپا
  • شوک درمانی احمدی‌نژاد چه تاثیری بر خانواده‌ها گذاشت؟