Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:22:16 GMT

عراق خوش شانس بود، گل احمقانه‌ای خوردیم!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۸۴۱

عراق خوش شانس بود، گل احمقانه‌ای خوردیم!

میکسو پاتلاینن، سرمربی هنگ کنگ از شکست عجیب تیمش مقابل عراق به شدت ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز عراق در دیداری تعیین کننده با تکیه بر گل به خودی فونگ هینگ ووا با یک گل بر هنگ کنگ غلبه کرد. این پیروزی به عراق کمک کرد تا در جدول گروه سوم، مقام اول را کسب کرده و البته امیدهای هنگ کنگ برای شرکت در در جام ملت های آسیا سال 2023 را نیز از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگ کنگ برای حفظ امیدهای خود به امتیازات این دیدار نیاز داشت، اما آنها با گل به خودی  فونگ هینگ ووا مغلوب عراق شدند.

 

میکسو پاتلاینن در این رابطه گفت: "من بیش از هر چیز از تلاش بازیکنان، سازماندهی و اراده آنها برای بسته نگه داشتن دروازه بسیار خوشحالم. فکر می کنم عراق موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد نکرد و برای کسب پیروزی در این مسابقه بسیار خوش شانس است. دروازه ما با یک گل به خودی احمقانه و خیلی ساده باز شد.

 

 

من از رخ دادن این اتفاق خیلی ناامید شدم، زیرا بازیکنانم واقعا مبارزه کرده و با تمام توان بازی کردند. فقط کمی نیاز به کیفیت بیشتری داریم و در حال کار بر روی این روند هستیم. باید اعتراف کنم که ناامید شده ام، اما تیم عراق خودش هم می داند که بسیار خوش شانس بود که سه امتیاز را تصاحب کرد. ما می خواستیم در این بازی پیروز شویم.

 

کمی عقب دفاع کردیم و باید روی این موضوع کار کنیم، اما پاس های ما نیز وحشتناک بود. هر زمان که مالکیت توپ را بدست می آوردیم، خیلی راحت آن را از دست می دادیم. ما باید آرامش و کیفیت بیشتری هنگام مالکیت توپ داشته و مراقبت پاس های خود بوده تا اینگونه دروازه حریف را تهدید کنیم.

 

شما باید بدانید که ما بیش از یک سال و نیم کنار هم نبودیم. ایران، عراق، بحرین در همه مسابقات حضور داشتند، اما ما حتی یک جلسه هم تمرین نکردیم، بنابراین من از تلاش بازیکنان و سازماندهی عملکرد آنها خوشحال و راضی هستم. ما می خواستیم پیروز شویم و در بدترین حالت حق ما تساوی 0-0 بود.

 

شما شاهد بازی بودید و عراق خوش شانس بود. ما یک گل به خود احمقانه خوردیم، البته هیچ بازیکنی از قصد گل به خودی نمی زند. اما این اتفاق شرم آور است و این مسابقه باید با تساوی 0-0 به پایان می رسید. ما مغلوب شدیم و من هرگز پیش بینی نمی کردم که این اتفاق رخ دهد.

 

 

من از این عملکرد راضی نیستم و ما در حملات خیلی باهوش عمل نکردیم. بله ما از کیفیت عراق برخوردار نیستیم. بازیکنان عراقی به طور مجزا بازیکنان با کیفیت تری هستند، اما من فکر می کنم ما تلاش آنها را کاملاً خنثی کردیم. از این نظر من رضایت دارم، اما از نتیجه و آن گل احمقانه ای که خوردیم راضی نیستم."

عراق تیم ملی هنگ کنگ هنگ کنگ تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی هنگ کنگ هنگ کنگ تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست