Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@09:36:39 GMT

حمایت از تولید با تحکیم قدرت خرید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۸۷۸

حمایت از تولید با تحکیم قدرت خرید

بانک آینده با هدف رونق تولید و کسب‌وکار و هم‌چنین پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر به‌فرد، از محصول جدید خود به‌نام «طراوت» رونمایی کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir)، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیون‌ریال تا 500 (پانصد) میلیون‌ریال، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند.

فهرست کامل فروشگاه‌ها را می‌توانید در سایت بانک به نشانی ba24.ir ببینید.

بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «طراوت» نیز بسته به انتخاب مشتری، تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود)، امکان‌پذیر خواهد بود. بازپرداخت اقساطی این اعتبار نیز طی سه بازه‌زمانیِ یک‌ساله با نرخ 12 درصد، دو ساله با نرخ 15 درصد و سه‌ساله با نرخ 18 درصد، در نظر گرفته شده که زمان پرداخت اولین قسط، یک‌ماه پس از پایان مهلت یک‌ماهه خرید، خواهد بود.

هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، وب‌سایت رسمی بانک به‌نشانی ba24.ir یا تماس با مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره 27663200-021، نسبت به کسب اطلاعات بیش‌تر برای بهره‌مندی از مزیت طرح «طراوت» اقدام کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک آینده پول نیوز سپرده خرید اینترنتی پرداخت قسط بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.

وی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.

محمدی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

بیشتر بخوانید

۲۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند میانکوه توزیع شد

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • ۷ اقدام بانک مرکزی در حمایت از تولید
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید