Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:20:56 GMT

۱۶۵ شعبه رای‌گیری در نوشهر پیش‌بینی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۸۹۲

۱۶۵ شعبه رای‌گیری در نوشهر پیش‌بینی شد

سعید یزدانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که ۱۳۹ شعبه از این تعداد ثابت و بقیه سیار  است ، افزود : ۵۹ شعبه مربوط به مناطق شهری است و بقیه هم در روستاها مستقر می شود.

وی گفت که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در این دوره از انتخابات پنج شعبه بیشتر در نظر گرفته شده است ، گفت که شعبه های اضافی در روستاهای پرجمعیت "دلسم "، "ویسر " بخش کجور و  بخش مرکزی مستقر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نوشهر افزد که ۲ هزار و ۶۱۴ نفر اعم از اعضای هیات اجرایی ، نظارت ، بازرسی ، شورای نگهبان ، نمایندگان فرماندار ، نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در برگزاری انتخابات سه گانه شرکت و همکاری دارند.

وی با اعلام این که ۸۱۸ داوطلب شورای شهر و روستا در این دوره در شهرستان نوشهر با همدیگر رقابت می کنند ، گفت که در هر یک از شهرهای "پول " و "کجور "  ۲۰ نامزد و برای شهر نوشهر هم ۴۵ نامزد با هم رقایت خواهند کرد.

یزدانی افزود : تمامی فرآیند قانونی برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان انجام گرفت و ضمن اینکه مجموعه عوامل اجرایی هم آماده جمع آوری آرای مردم در ۲۸ خرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر انتخابات میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی مازندران انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی مازندران انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس