Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین آزمایشگاه تست انژکتور خودروهای بنزینی در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در بازدید دکتر افشاری، معاون مهندسی شرکت مگاموتور و هیات همراه از توانمندی‌های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در حوزه خودرو، تولید انژکتور خودروی شاهین و تیبا در این سازمان مورد موافقت دو طرف قرار گرفت و مقرر شد تولید ۱۲۰ هزار قطعه انژکتور برای سال اول قرارداد برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید با حضور دکتر افشاری، دکتر طباطبایی، مهندس صادقی، مهندس وحدانی، مهندس سپهر، مهندس حسنی و مهندس غریب برگزار شد، با موافقت طرفین، همزمان با تولید انژکتور خودروی شاهین و تیبا، نخستین آزمایشگاه تست انژکتور خودروهای بنزینی نیز در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، در این بازدید که با هماهنگی مرکز کلینیک صنعت صورت گرفت، از مرکز و آزمایشگاه میکروالکترونیک، آزمایشگاه اپتیک و کارگاه ساخت بازدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انژکتور خودرو جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد