Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-24@22:57:58 GMT

فرسایشی شدن مذاکرات وین به ضرر ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۱۴

فرسایشی شدن مذاکرات وین به ضرر ملت ایران است

به گزارش «نماینده» عباس مقتدایی با اشاره به ابراز تردید آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نسبت به تمایل ایران برای دست یابی به توافق گفت: جمهوری اسلامی ایران حقانیت و صداقت خود را بارها به اثبات رسانده و در کنار آن آمریکایی ها پیمان شکنی و بد عهدی خودشان را به وضوح نشان داده اند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینگونه نیست که حدس و گمانی وجود داشته باشد بلکه اکنون یقین داریم آمریکایی هایِ پیمان شکن، خلاف مقررات بین المللی عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی در دور جدید مذاکرات باید در جهت به منافع ملی تلاش کند؛ منافعی که ما در قبال آن امتیاز هایی را از دست دادیم اما متاسفانه به جهت عدم دقت های لازم از سوی مجموعه مذاکر کننده و دولت، نتوانستیم به میزانی که امتیاز داده ایم امتیاز بگیریم.

مقتدایی بیان کرد: با بد عهدی طرف مقابل و انحراف از موضوع برجام مواجه شده ایم، بنابر این مذاکرات برای این بوده است تا بتوانیم در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها عمل کنیم. قانون اقدام راهبردی کمک کرد تا دست دولت پر شود و از سوی دیگر به مجموعه مذاکره کنندگان و دولت فرصت های محدود در راستای منافع ملت ایران  بدهیم. فرسایشی شدن مذاکرات به ضرر ملت ایران است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عباس مقتدایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به سیاست حذف تدریجی کنکور و تاثیر معدل آزمونهای دروس تخصصی دانش آموزان در کنکور شهروند خبرنگاری در پیامی از اعمال نشدن درست این قانون گلایه دارند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام....طبق دفترچه آزمون قرار بر این بود که امتیاز بومی شامل مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰درصد باشد ....اما سازمان سنجش در تخلفی آشکار امتیاز نمرات عمومی را هم اضافه کرده که حق بسیاری از افراد پایمال شده است.....خواهش می کنم این موضوع رو بررسی کنید

دیگر خبرها

  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز