Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@22:23:28 GMT

وعده رهبر کره شمالی به افزایش توان دفاعی کشورش

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۲۵

وعده رهبر کره شمالی به افزایش توان دفاعی کشورش

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی وعده داد که توان نظامی کشورش را افزایش دهد. 

این خبر را خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد. 

بنا به گزارش این خبرگزاری، کیم طی نشستی با شماری از اعضای کمسیون مرکزی نظامی حزب حاکم و ارتش و همچنین کمیته مرکزی حزب حاکم این سخنان را بر زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیم همچنین طی این دیدار وضعیت در شبه‌جزیره کره تحلیل و تاکید کرد که کره شمالی باید از «حاکمیت و امنیت خود و همچنین حزب حاکم دفاع کند و و منافع ملی را مد نظر قرار دهد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد مهم گفته نشده از عملیات «وعده صادق»

جمهوری اسلامی دهه هاست که از مرحله قدرت دفاعی و بازدارندگی عبور کرده و قدرت عملیات ابتدایی خود را به رخ می کشد. به این منظور که دیگران باید برای قدرت دفاعی و بازدارندگی خود در مقابل ایران چاره اندیشی کنند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، عملیات وعده صادق نکات گفتنی بسیاری داشته و دارد. تاکنون مواردی از آنها مطرح شده اما به موارد ذیل هم باید اشاره کرد:

یک: اصلی ترین دلیل شکل گیری عملیات پهپادی و موشکی سپاه علیه اسرائیل، تعرض نه به خاک ایران بلکه به کنسولگری ایران در دمشق بود. خاک سفارت هر کشور به منزله خاک آن کشور است. به عبارت بهتر جمهوری اسلامی نشان داد که چگونه روی متر متر و وجب وجب این خاک حساس است تا جایی که تعرض به جایی که به منزله خاک کشور هم هست باعث می شود با صدها موشک و پهپاد سرزمین متعرض را شخم بزند.

دو: همین برای مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم ننگین پهلوی کافی است؛ آنها بحرین را هدیه می دادند اما جمهوری اسلامی از یک متر خاک ایران هم نه به خاطر اشغال بلکه به دلیل تعرض هم عبور نمی کند. این رویه ثابت ماست و از ابتدای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا امروز حاکم بوده و خواهد بود. البته که فضا بسیار شفاف است و دلقک های برانداز نظیر ربع پهلوی طی دو روز گذشته بار دیگر عرض ارادت خودشان را به رژیم غاصب کودک کش نشان داده اند.

سه: جمهوری اسلامی دهه هاست که از مرحله قدرت دفاعی و بازدارندگی عبور کرده و قدرت عملیات ابتدایی خود را به رخ می کشد. به این منظور که دیگران باید برای قدرت دفاعی و بازدارندگی خود در مقابل ایران چاره اندیشی کنند. در عملیات وعده صادق، صریحا از قصد جمهوری اسلامی برای حمله مستقیم به سرزمین های اشغالی سخن به میان آمد و رژیم صهیونیستی همراه با امریکا و انگلیس و فرانسه و اردن و... در امادگی کامل برای دفع حمله ایران بودند اما این دلاورمردان سپاه بودند که با برنامه ریزی های دقیق و پیچیده به مطلوب خود دست پیدا کردند و اهداف از پیش تعیین شده را بمباران کردند.

چهار: این قدرت انسجام و مدیریت چند جانبه جمهوری اسلامی است که صریحا اعلام می کند رژیم غاصب متجاوز را تنبیه خواهد کرد و فردای آن عملیات بزرگ مردم کشورش در آرامش تمام بدون هیچگونه محدودیتی مشغول به فعالیت روزانه می شوند. مثل ماجرای از بین بردن داعش که در دل انبار باروت منطقه مردم ایران در آرامش زندگی می کردند اما رزمندگان مدافع حرم طی چندسال کار گروهک تکفیری دست ساخته آمریکا را یکسره کردند. 

پنج: حمله به سگ نگهبان امریکای مدعی ابرقدرتی که حیات رژیم برایش اصطلاحا حکم ناموسی دارد امر کم اهمیتی نیست. خصوصا آنکه ایران ذیل هیچ ابرقدرتی از شرق و غرب فعالیت نمی کند و تصمیم نمی گیرد.

شش: عملیات «وعده صادق» بار دیگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی را نشان داد. قدرتی که اعطایی نبوده بلکه در دل سخت ترین محرومیت ها و شدیدترین تحریم ها به دست آمده است. در این عملیات سپاه پاسداران رکوردزنی های جدیدی را هم نظیر بزرگترین و طولانی ترین حمله پهپادی و همچنین پر حجم ترین حمله موشکی را ثبت کرد.

هفت: در عملیات دو شب پیش نشان داده شد که دست جمهوری اسلامی هیچگاه بسته نیست، صبر استراتژیک او از ترس نیست، از حمله واهمه ندارد و اتفاقا سر نترسی هم برای دفاع از خطوط قرمز دارد. زمان و مکان مناسب هم یک گزاره شوخی بردار نیست بلکه در لحظه اراده، مدعیان ابرقدرتی علی رغم اطلاع نمی توانند کاری کنند.

هشت: در عملیات سیلی سپاه که بخشی کوچکی از توان ایران نشان داده شد یاد جمله معروف رهبرانقلاب زنده شد: «اگر غلطی از سردمداران رژیم صهیونیستی سر بزند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد». امروز بدبین ترین ها به جمهوری اسلامی هم در قدرت تحقق قطعی این جمله تردید ندارند.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • (ویدئو) گرامیداشت سالگرد تولد رهبر کره شمالی
  • ابعاد مهم گفته نشده از عملیات «وعده صادق»
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود