Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:59:47 GMT

مولودی میلاد حضرت معصومه (س) / فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۸۴

مولودی میلاد حضرت معصومه (س) / فیلم

مولودی میلاد حضرت معصومه (س) / فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت میلاد حضرت معصومه س امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود