Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:55:34 GMT

تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق به مشترکین کم‌مصرف

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۸۷

تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق به مشترکین کم‌مصرف

ایسنا/گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: به مشترکین کم‌مصرف تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی تعلق می‌گیرد.

محمداسماعیل هنرمند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در بحث گروه‌بندی تعرفه‌ها، جز مناطق گرمسیری چهار محاسبه می‌شود، گفت: در ماه های گرم سال مشترکین کمتر از الگوی مصرف تعریف شده، در طول دوره مصرف کنند شامل تخفیف خواهند شد و همچنین مشترکینی که بیش از الگوی مشخص مصرف کنند، افزایش بیشتری را در پرداخت هزینه متحمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح برق امید مشترکین به سه دسته تقسیم می شوند که مشترکین کم مصرف مشترکینی هستند که در ماه های عادی سال کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت در ماه و در ماه‌های گرم سال (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) کمتر از ۱۵۰ کیلوواتساعت در ماه مصرف می کنند. همچنین مشترکین خوش مصرف شامل مشترکینی می شود که در ماه های عادی کمتر از ۲۰۰ کیلوواتساعت و در ماه های گرم سال ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه مصرف برق دارند و مشترکین پرمصرف نیز مشترکینی هستند که مازاد بر الگوی مصرف اشاره شده برق مصرف می کنند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: به مشترکین کم‌مصرف تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی تعلق می گیرد و مشترکین خوش مصرف شامل تخفیف کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل می شوند و مشترکین پرمصرف نیز فرصت ۶ ماهه در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا مصرف خود را کاهش دهند.

وی به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره کرد و افزود: در این پویش نیاز است مردم شریف استان بین ساعت ۲ تا ۳ بعد ازظهر به مدت ۱۵ دقیقه کولرهای خودرا در خانه یا محل کار خاموش کنند و با این کار یک سوم خاموشی های احتمالی استان کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق پرمصرف ترین مشترکین مشترکین کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بر این اساس پارسال مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

جواد بلندی افزود: همچنین مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و گازمایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه همچنین گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز با وجود افزایش هفت درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) بودیم.

وی ادامه داد: با هدف تکریم ارباب رجوع و تحقق مسئولیت اجتماعی، تیم‌های کنترلی و نظارتی منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند پارسال فعال و به‌صورت مستمر فعالیت عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.

این منطقه نفتی دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال است.

دیگر خبرها

  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی
  • استاندار تهران خواستار کاهش هشت درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی شد