Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@11:42:43 GMT

لزوم حمایت از صدای فطرت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۰۲۲

فلسفه تأسیس و تقویت این شبکه را باید در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه‌ ای برای ترویج اندیشه‌ های سکولار با هدف رنگ باختن ارزش‌ها و زندگی دینی، سست شدن بنیان خانواده، ترویج اباحیگری میان جوانان، از بین رفتن روحیه و ارزش‌های انقلاب و اسلام جست‌وجو کرد؛ چرا که در هیاهوی رسانه‌های مدرن و جنگ روایت‌ها، چنان‌که نیازهای دینی جامعه به‌درستی تبیین و تحلیل نشود، حذف دین یا انزوای دینداران حتمی به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این شرایط، رصد دقیق و به‌روز تغییرات، شناخت و به‌کارگیری پیشران‌های موثر و ظرفیت‌های موجود توانست شبکه رادیویی معارف را همچنان در شرایط رقابت، پیشتاز، مقاوم، ثابت و مانا کند، به طوری که تهدیدها و کاستی‌ها را با بهره‌گیری از فرصت‌ها و قوت‌ها مدیریت کند و ابتکار عمل را در شرایط رقابت به دست گیرد.

لازمه «تشخص» و «سرآمدی» رادیو معارف و تبدیل این شبکه دینی به رسانه طراز مورد انتظار رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ریزی دقیق،کارآمد و خلاقیت و نوآوری در عرصه برنامه‌سازی است که به یقین اهالی این شبکه در این مسیر اهتمام ویژه دارند و همچنان به تلاش مثال‌زدنی مشغولند.

روشن است نیل به افق مورد انتظار یعنی جریان‌سازی و ارتقای معرفت دینی روشن‌بینانه و ترویج رفتار دینی مخلصانه، علاوه بر هدف‌گذاری‌های دقیق برای فعالیت‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت، در گرو پشتیبانی‌های فکری و معنوی حوزه‌های علمیه به‌ویژه مراجع معظم تقلید و حمایت‌های فنی، تجهیزاتی و مالی سازمانی از صدای فضیلت و فطرت است و با لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار صلوات ا... علیهم اجمعین و نگاه همراه با لطف و مرحمت علمای بزرگوار و مراجع عظیم‌الشان که همیشه این رسانه دینی را مورد تفقد قرار داده‌اند، این مهم به‌زودی تحقق یافتنی است. ان‌شاءا...

در پایان، ضمن سپاس فراوان از تلاش و فداکاری‌های بی‌دریغ همکاران ارجمندم در رادیو معارف، بیست و سومین سالروز تاسیس این شبکه رادیویی را به همه همکاران گرانقدر و شنوندگان فرهیخته صدای فضیلت و فطرت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

علی بخشی‌ زاده - معاون صدای رسانه‌ ملی / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی بخشی زاده رادیو معارف سکولار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل

منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن یک هدف نظامی برای اولین بار در عمق ساحل اسرائیل خبر دادند.   به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.   این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.   منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی اسرائیل بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.   رسانه‌های اسرائیل به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.   منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.   خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.   خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.   رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.   حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی