Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:28:35 GMT

برنامه اردوی تیم ملی کوراش بانوان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۰۴۲

برنامه اردوی تیم ملی کوراش بانوان مشخص شد

نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با دعوت از ۳۸ ورزشکار مردادماه در بجنورد آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا ششم شهریورماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی ایران در دو بخش زنان و مردان با ترکیبی کامل در این رقابتها حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

به همین منظور اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان با دعوت از نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفراتی که مسابقات کشوری را به دلیل تست مثبت کرونا از دست داده بودند اول مردادماه در کمپ تیم‌های ملی در بجنورد آغاز می‌شود.

 

طبق برنامه است این اردو با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه تا زمان اعزام دو مرحله دیگر از اردوها برگزار خواهد شد.

 

نسرین محمد صالحی و پردیس عیدی وندی (اصفهان)، زینب توسن، آترا هاشم زاده، نیکی کریمی و اعظم موسوی (تهران)، آرزو سلیمی و زهرا نادربنی (چهارمحال)، مهناز مقدم (زنجان)، صدف بیرانوند، مریم پیمانی و نسترن گلابتون (لرستان)، طاهره آذرپیوند و عظیمه معین زاده (کهکیلویه)، سارا آقایی و اسماً کهترپور (گلستان)، دنیا آقایی (قزوین)، صفیه دارپرنیا (سیستان)، سحر اسدی (کرمان)، مهتاب و الهه باغچقی، آسیه شجاعی، زهرا باقری و مینا آهن جان (خراسان شمالی)، فاطمه شبانی، مهیا اکبری، زهرا جامعی، کیمیا آزموده، مهیا کریمی و خدیجه حیدری نژاد (خراسان رضوی)، مینا دیوسالار، فاطمه برمکی، هدیه یزدانی و سمانه خجسته (مازندران)، صبا کرمعلی، لیلا سیاهپوشی، شیدا کیانی و زینب جلیلوند دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کوراش بانوان هستند که تمرینات خود را زیر نظر بتول پاکروح (سرمربی)، آذر کولیوند، فاطمه فرخی آغاز می‌کنند.

کوراش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش