Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: در طول یکسال ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی تزریق شده است .

عادل نجف زاده در نشست خبری بااصحاب رسانه خوی ظهار کرد : با تلاش ها و پیگیری صورت گرفته در طول یکسال اخیر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بودجه های عمرانی خوی تزریق شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بودجه خوی در سال جاری سه برابر شده است، تصریح کرد : در سال ۱۴۰۰ بودجه شهرستان ۱۷۵ میلیارد تومان شده است .
عضو کمسیون عمران مجلس تکمیل محورهای مواصلاتی خوی ،گازرسانی به روستاها ،پایانه گمرکی رازی را از عمده پروژه های عمرانی خوی اعلام کرد .
نجف زاده با اشاره مشکلات و موانع موجود در توسعه خوی اظهار کرد : در عید نوروز امسال از  بیش از ۸۷ روستا بازدید و در جریان مشکلات خرد و درشت روستائیان قرار گرفتم .
وی تصریح کرد : جاده ۲۸ کیلومتری الند خوی و پل قزل آغل  که در طول ۳۰ سال آسفالت نشده بود در حال حاضر توسط ۳ پیمانکار بومی زیر سازی شده و آماده آسفالت ریزی است .
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس از آغاز طرح مطالعاتی سد بزرگ الند خبر داد و گفت : متاسفانه در طول سالهای گذشته با غفلت صورت گرفته معمای مشکل آب خوی بصورت لاینحل مانده بود که در حال حاضر با تلاش ها و لایزنی های متعدد صورت گرفته طرح مطالعاتی سد بزرگ الند شروع شده که ۹ ماه ادامه خواهد داشت و کار احداث بلافاصله شروع خواهد شد .
وی تصریح کرد : احداث سد خاکی یزدکان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و تزریق ۵ میلیون متر مکعب آب سد ارس به دشت ایواواغلی در دستور کار گرفته است .
نماینده مردم خوی ضمن انتقاد از عملکرد فعلی شورا و شهرداری خوی اظهار کرد : مشکلات داخلی شهر خوی در بخش های مختلف باقی مانده و نیازمند جراحی و کار کارشناسی است .
نجف زاده از برگزاری همایش سرمایه گذاری و رفع موانع سرمایه گذاری در مرداد ماه سال جاری به میزبانی خوی خبر داد .
این نماینده مجلس انتخابات را همایش افتخار نظام عنوان کرد و گفت : از عموم مردم دعوت می کنم با حضوری پر شور در انتخابات جایگاه نظام در مجامع بین المللی تحکیم بخشند .
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی عمرانی خوی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان