Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شصتمین دوره جشنواره تلویزیونی مونت کارلو که به زودی کارش را شروع می‌کند دارن استار تهیه‌کننده آمریکایی تجلیل می‌شود و مستندی تکان‌دهنده از شیرها به نمایش درمی‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ددلاین، در شصتمین دوره برگزاری جشنواره تلویزیونی مونت کارلو، تندیس الهه طلایی این جشنواره به نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی دارن استار اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استار برای فعالیت‌های تخصصی‌اش در صنعت سرگرمی تلویزیونی در این جشنواره جایزه می‌گیرد.

دارن استار که سازنده «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰»، «محله ملروس»، «جنیست و شهر»، «جوان‌تر» و به تازگی «امیلی در پاریس» برای نتفلیکس است، جایزه‌اش را از دست شاهزاده آلبرت دوم موناکو و در روز افتتاحیه جشنواره در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) دریافت می‌کند.

لورن پونس مدیر جشنواره از این تهیه کننده به عنوان یکی از توانمندترین چهره‌ها در تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی یاد کرد و گفت برنامه‌هایی که وی تولید کرده با اقبال وسیع مردمی مواجه شده‌اند.

این جشنواره همچنین ۲۱ ژوئن مستندی تکان‌دهنده درباره شیرها را برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد. این مستند با عنوان «شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها» فیلمی تکان دهنده درباره صنعت خطرناک و پررونق کشتار شیرها به دلیل فروش استخوان‌هایشان به چین است.

دیک وولف، تد ترنر، جری بروکهایمر، آن سووینی، استیون جی.کانل، کرسی کرسی و تام ورنر از دریافت‌کننندگان پیشین جایزه پری طلایی مونت‌کارلو هستند.

این جشنواره که ۶۰ سال پیش توسط پرنس رنیه سوم پادشاه موناکو (همسر گریس کلی) تاسیس شد اکنون با ریاست افتخاری شاهزاده آلبرت دوم فعالیت می‌کند.

سریال «بورلی هیلز ۹۰۲۱۰» از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ تولید شد و «مرلوس پلیس» از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹ روی آنتن رفت. «جنیست و شهر» نیز از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ پخش شد و «امیلی در پاریس» از سال ۲۰۲۰ در نتفلیکس تولید می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تکان دهنده مونت کارلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما
  • مستندی درباره پدر موشکی ایران
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • تولید آنزیم‌های بهبود دهنده
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید