Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:43:23 GMT

ایران به دنبال صدرنشینی در غیاب حدادی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۱۷۸

ایران به دنبال صدرنشینی در غیاب حدادی

تیم‌ ملی بسکتبال ایران که به دنبال صدرنشینی در گروه E مسابقات است، باید در غیاب حامد حدادی به‌ مصاف حریفانش برود.

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رقابت‌های پنجره سوم‌ انتخابی‌ کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی، در حالی از امروز (شنبه) ۲۲ خرداد در شهر امان پایتخت اردن آغاز می‌شود که این رقابت‌ها قرار بود ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع‌ ویروس کرونا در قطر با تاخیری حدودا سه ماهه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم ملی بسکتبال ایران هم که به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا به شمار می‌رود، در گروه E از جمله مدعیان اصلی صعود به مسابقات کاپ آسیا است که به ترتیب باید با قطر و عربستان دیدار کند که با برد در این‌ دو مسابقه، می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند.

 

شاگردان مهران شاهین‌طبع که می‌توانستند در پنجره‌ دوم صعودشان را قطعی کنند، با باختی غیر منتظره برابر سوریه کار را به این‌ پنجره ‌کشانده‌اند که البته به گفته کارشناسان، شرایط تیم‌ ملی بسکتبال در این ‌دور کاملا متفاوت با پنجره دوم است ‌و از الان می‌توان بلند قامتان ایران را صدرنشین گروه E دانست.

 

البته شاید یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این‌ پنجره درباره تیم ملی ایران به چشم می‌خورد، غیبت مجدد حامد حدادی سنتر و فوق ستاره ‌تیم ملی به دلیل مصدومیت است. بازیکنی که در پنجره دوم هم نبودش کاملا برای شاگردان شاهین‌طبع دردسر ساز شد.

 

در حال حاضر تیم‌ ملی ایران با کسب ۳ برد، یک باخت و ۷ امتیاز از چهار مسابقه صدر جدول گروه E را در اختیار دارد، سوریه و عربستان نیز به ترتیب هر کدام با ۲ برد، ۲ باخت و ۶ امتیاز از چهار مسابقه در رده‌های دوم و سوم هستند. تیم قعرنشین نیز قطر است که با یک برد، ۳ باخت و ۵ امتیاز از ۴ بازی در رتبه چهارم گروه قرار دارد.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
۱- روزبه ارغوان
۲- پویان جلال‌پور
۳- محمد جمشیدی
۴- سینا واحدی
۵- محمد حسن‌زاده
۶- حامد حسین‌زاده
۷- سعید داورپناه
۸- مایک رستم‌پور
۹- نوید رضایی‌فر
۱۰- صمد نیکخواه بهرامی
۱۱- ارسلان کاظمی
۱۲- آرون گرامی‌پور
۱۳- بهنام یخچالی

هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی برعهده دارد.

تیم‌ ملی ایران امروز (شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ با قطر بازی دارد و روز دوشنبه چهار خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف عربستان خواهد رفت.

بسکتبال تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال ملی بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی

اینترمیامی در شبی که لئو مسی دبل کرد و یک پاس گل هم داد، توانست برابر حریفش با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، اینترمیامی در هفته دهم MLS به مصاف نشویل رفت و در این بازی خانگی با درخشش لیونل مسی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

لیونل مسی در این بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به سرخیو بوسکتس داد. گل دوم مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این نخستین بار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ است که این فوق ستاره آرژانتینی از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کند.

مسی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش با پیراهن تیم‌های مختلف را به عدد ۸۳۰ رساند. او زودتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال جهان به این تعداد گل رسیده است.

اینترمیامی با بردن نشویل، ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آمریکا قرار گرفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی