Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق رئال مادرید می‌گوید با حضور آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه در کنار کریم بنزما، خط حمله تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات یورو حریفان را با دردسر بزرگی مواجه می‌‌کند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو اطمینان دارد که فرانسه در یورو ۲۰۲۰ به دلیل برخورداری از کیلیان امباپه، کریم بنزما و آنتوان گریزمان، در خط حمله، رقبا را با انواع مشکلات روبرو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید رم که به طور خاص در مورد بنزما صحبت می‌کرد، روش ارتباط با هم تیمی‌ها را برجسته کرد و معتقد است این مهاجم همچنان در ۳۳ سالگی در بالاترین سطح خود حضور دارد.

مورینیو به سان گفت: "بهترین تعارفی که می‌توانید به کریم بنزما کنید این است که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید عاشق او بود. و اینکه کریستیانو عاشق یک بازیکن مهاجم دیگر باشد، به این معنی است که او کارهای زیادی برای کریستیانو انجام می‌دهد – و او برای هر بازیکن مهاجمی که در اطراف او بازی می‌کند کارهای زیادی انجام می‌دهد. کریم احتمالاً تنها شماره ۹ است که من می‌دانم در بازی او هیچ اقدام خودخواهانه‌ای نیست."

سرمربی سابق رئال مادرید با تمجید از مهاجم فرانسوی ادامه داد: "دید او شگفت انگیز است، راهی که او از فوتبالش لذت می‌برد بازی با آزادی بسیار زیاد است. من می‌توانم او را با هری کین از این لحاظ مقایسه کنم. من می گویم هری بیشتر گل می‍‌زند، احتمالاً غریزه بی رحمی بیشتر از کریم است، اما کریم به عنوان یک بازیکن کاملاً شگفت انگیز است و وقتی به تیم فرانسه نگاه می‌کنی و تصور می‌کنی آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه با او بازی می‌کنند، من فکر می‌کنم می‌تواند اتفاق قدرتمندی باشد."

سرمربی تیم رم درخصوص خط حمله تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات یورو همینطور گفت: "امباپه بسیار بسیار سریع است. گریزمان مهارت گلزنی باورنکردنی دارد و او پشت مهاجم می‌آید و در بین خطوط و کریم، در نحوه تعامل با بازیکنان خارق العاده است. او بسیار یک هم‌تیمی و یک حرفه ای فوق العاده است. کریم پیرتر می‌شود اما در سن ۳۳ سالگی، بدن او جوان‌تر به نظر می‌رسد. او به ندرت مصدوم می‌شود، اگرچه در بازی دوستانه هفته قبل برابر بلغارستان از ناحیه زانو دچار مشکل شد و می‌تواند در بازی افتتاحیه فرانسه مقابل آلمان در روز سه شنبه غایب باشد."

مورینیوی با تمجید از تیم فرانسه اضافه کرد: "فرانسه بدون او به طرز شگفت انگیزی خوب عمل کرد – آنها بدون او قهرمان جام جهانی بودند و بدون او به فینال یورو ۲۰۱۶ رسیدند. حالا برای بازگشت او، پس از شش سال غیبت، باید به این معنی باشد که ۱۰۰ درصد مطمئن است که چه کار می‌کند.کریم بهترین چیزها را از امباپه به ارمغان خواهد آورد، درست مانند آنچه که در مادرید با کریستیانو انجام داد. مانند هری با سون هئونگ مین، روش تعامل فنی با یکی که به فضا حمله می‌کند و مورب اجرا می‌شود. این تعاملات بسیار مهم است و من معتقدم کریم، در آن تیم فرانسه  می تواند خیلی خیلی خوب کار کند."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی فوتبال فرانسه ژوزه مورینیو کریم بنزما کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال فرانسه رئال مادرید ژوزه مورینیو کریستیانو رونالدو کریم بنزما خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏