Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:04:34 GMT

ویژگی های یک راهبند خودرویی با عملکرد پایدار چیست ؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۲۶۲

ویژگی های یک راهبند خودرویی با عملکرد پایدار چیست ؟

کنترل تردد مبادی ورودی و خروجی سازمان ها یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که برای بخش حراست و نگهبانی هر سازمان یا مجموعه ای مطرح است. تجهیزات جدید و مدرنی که امروزه روی کار آمده اند به شما کمک می کنند تا بتوانید با حداقل نیروی انسانی بیشترین نظارت را بر روی تردد افراد داشته باشید. استفاده از راهبند خودرویی یکی از جدید ترین تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از سازمان ها و یا مجموعه های خرد و کلان استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این متن سعی داریم شما را با یکی از با کیفیت ترین راهبند های خودرویی که ار جمه تولیدات داخلی مهندسین پر افتخار ایرنی است آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وب سایت دژبان، کیفیت راهبند خودرویی دژبان چنان بالا است که قابلیت رقابت با سایر برندهای مطرح خارجی را دارد به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و سازمان های داخلی، این راهبند ها را جایگزین نمونه های خارجی می کنند. از آن جایی که کارشناسان دژبان دارای پشتیبانی قدرتمند بر روی تمامی محصولات خود هستند، این تضمین را به شما می دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ایراد پیش بینی نشده ای نیرو های خود را برای حل مشکل در  کوتاه ترین زمان به محل شرکت شما اعزام خواهند کرد. به طور کلی دستگاه ها و تجهیزات وارداتی به دلیل تحریم ها خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی دارند اما راهبند خودرویی دژبان علاوه بر کیفیت بالا و  قیمت مناسب دارای خدمات پس از فروش گسترده ای در سراسر ایران می باشند به طوری که شما می توانید تا 12 ماه پس از ثبت سفارش خود از خدمات پس از فروش این مجموعه بهره شوید.

راهبند یکی از هزاران تجهیزاتی که است که برای کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی یک مجموعه استفاده می شود، برای کارایی بیشتر باید این وسیله قابلیت اتصال به نرم افزار های پلاک خوان را داشته باشد تا بتوان به کمک آن تردد خودرو های داخل پارکینگ را به طور کاملا مکانیزه و بدون کوچک ترین خطایی ثبت و ضبط کرد.

برای آن که یک راهبند خودرویی دارای عملکرد پایدار باشد باید دارای یکسری مشخصات و ویژگی های پایه ای باشد تا بتواند به طور منظم و بدون هیچ گونه مشکل و یا ایرادی در طولانی مدت عملکرد مناسبی داشته باشد که ما در این بخش به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

ولتاژ ورودی و توان موتور مناسب از اولین و پایه ای ترین مواردی هستند که در هنگام خرید راهبند باید به آن ها توجه کرد. ولتاژ ورودی راهبند دژبان 220 ولت تکفاز است و دارای موتوری با توان 250 می باشد. راهبند دژبان به علت دارا بودن این مشخصات فنی به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های کنترل تردد در پارکینگ ها و مجتمع های بزرگ تبدیل شده است.

راهبندهای خودرویی عموما سازه ای از ورق های فلزی هستند که جنس این فلزها تاثیر به سزایی در تعیین سرعت عملکرد دستگاه دارد. راهبند خودرویی دژبان از بهترین ورق های فلزی ساخته شده است که باعث شده سرعت عملکرد این دستگاه به 7 ثانیه برسد.

گیربکس حلزونی 1 یه 48، قابلیت اتصال به سایر سیستم های کنترل تردد و هماهنگ شدن با آن ها، امکان اتصال به UPSاز دیگر مواردی هستند که ایم دستگاه را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز می کند.

طول بازوی قابل نصب در این دستگاه بین 3 تا 5 متر قابل تغییر است تا شما بتوانید بر اساس فضایی که دارید از از این راهبند خودرویی با عملکردی پایدار استفاه کنید.

یکی از مسائلی که در خصوص تجهیزات کنترل تردد مطرح است نحوی عملکرد این دستگاه ها در شرایط اضطراری مانند قعطی برق است. از آن جایی که این دستگاه ها با برق کار می  کنند در زمان قطعی برق باید به یک خلاص  کن مجهز باشند تا خودرو هایی که داخل پارکینگ بتوانند خارج شوند، علاوه بر آن این راهبند می تواند در بازه دمایی 30 تا 80 درجه سانتی گراد به خوبی کار کند بدون آن که کوچکترین اختلالی در عملکرد آن به به وجود بیاید. با توجه به امکانات گسترده ای که این راهبند در اختیارتان قرار می دهد شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک راهبند خودرویی با عملکرد پایدار یاد کنید که برای هر شرایط و موقعیتی دارای یک برنامه خاص است تا بتواند بیشترین کارایی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر بخواهیم در خصوص میزان حفاظت این دستگاه بگوییم باید اعلام کنیم که درجه حفاظتی آن IP55 است به همراه یک ریموت کنترل رادیویی که فرد متصدی بتواند راحت تر از آن استفاده کند.

به طور کلی بشر و زندگی شهری به سمت  مدرنیته شدن در حال پیشروی است. لذا شما برای آن که بتوانید در این برحه از زمان پیشرفت کنید و همگام با سایر رقبای خود در مسیر رشد و توسعه قدم بردارید باید دائما به روز شوید تا با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها بتوانید نیاز خود را به نیروی انسانی و هزینه های آن به حداقل برسانید، استفاده از سیستم پارکینگ هوشمند و کنترل مکانیزه آن یکی از کارآمد ترین تجهیزاتی است که در حوزه کنترل تردد در حال حاضر استفاده می شود، این تجهیزات به لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه هستند. راهبند های خودرویی، سیستم های کنترل تردد و اتوماسیون کنترل هوشمند پارکینگ از جمله پرکاربرد ترین تجهیزاتی هستند که بسیاری از شرکت ها و مجموعه های بزرگ به آن ها روی آورده اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنترل تردد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس

 مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی لارستان از نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق توسط فردی در یکی از محلات این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

او افزود: در این رابطه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی انجام شده از یک منزل، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد. 

توقیف ۳۰ راس دام قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۳۰ راس دام قاچاق در بازرسی از یک دستگاه نیسان باری خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: ماموران پلیس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، به یک دستگاه خودرو نیسان باری مشکوک شدند و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو، تعداد ۳۰ راس گوسفند قاچاق که با هدف انتقال به استان‌های مرزی بارگیری شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش احشام قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: احشام قاچاق تحویل سازمان مربوطه و خودرو حامل قاچاق در پارکینگ متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه راننده خودرو با پرونده متشکله روانه مرجع قضائی شد، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از قاچاق احشام، افرادی که قصد انتقال دام دارند، موظف هستند مجوز حمل را از اداره دامپزشکی شهرستان دریافت کنند.

هشدار‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز 

فرمانده انتظامی مرودشت، توصیه‌هایی را در ایام نوروز به منظور پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت منزل و مغازه ارائه داد. 

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای بسیاری از ایرانیان برای انجام سنت حسنه و دید و بازدید از اقوام و دوستان است و شهروندان با استفاده از این فرصت اقدام به سفر‌های کوتاه و بلندمدت می‌کنند تا این سنت را که ریشه در تاریخ و هویت فرهنگی ایرانیان دارد، انجام دهند.

او افزود: پلیس به منظور پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی ضمن ارائه هشدار‌های ایمنی مربوط به ایام نوروز توجه و رعایت دقیق آن‌ها را به عموم شهروندان توصیه می‌کند.

- در کنترل منزل هرگز عجله و شتاب به خرج نداده و با خونسردی و آرامش، دقت عمل داشته باشید.

-هنگام خروج از منزل و حصول اطمینان از آن حتما کلید‌ها را به یکی از اقوام و یا همسایگان مورد اعتماد بسپارید تا در فرصت‌های مناسب به منزل سرکشی و کنترل کنند.

- قبل از هر چیز همه در‌های ورودی و خروجی منزل شامل در اصلی و همه اتاق‌ها را دقیقأ بررسی و کنترل کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

- کنترل منزل را به کودکان و نوجوانان نسپارید و به همسایه و یا اقوام نزدیک که سرکشی به منزل را در غیاب شما به آن‌ها سپرده اید، سفارش کنید.

- اگر خودرو خود را در هنگام مسافرت در داخل حیاط منزل پارک کرده اید حتما از بسته بودن در‌های آن اطمینان حاصل کنید.

- برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی زنی، توپی قفل را با بدنه در، همسطح کنید و در صورتی که این امکان وجود ندارد، لوله‌ای فلزی به دور آن جوش دهید.

- سارقان در ایام تعطیل، منازلی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که از برنامه سفر صاحبان آن اطلاع دارند.

- هنگام تعطیلات چند روزه نوروزی حتماً به مغازه سرکشی داشته و قفل‌ها را بازدید کنید.

- پول نقد بیش از حد معمول را در مغازه نگهداری نکنید.

- محل کسب خود را به افراد کم تجربه نسپارید؛ زیرا آنان زودتر اغفال می‌شوند.

- نسبت به کنترل حفاظ مربوط به جا کولری و درِ مغازه اقدام و از محکم بودن و سلامت حفاظ‌ها و قفل ایمنی مغازه اطمینان حاصل کنید.

- سعی کنید مغازه یا محل کسب خود را به دوربین مدار بسته و یا آژیر و علائم هشداردهنده مجهز کنید.

- چنانچه در مجاورت یا پشت مغازه شما اماکن متروکه و یا مخروبه وجود دارد، دیوار‌های مغازه را با آهن و بتون محکم و غیرقابل نفوذ کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امنیت و ایمنی پایدار برای مسافران در تیران وجود دارد
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • چین کم‌مصرف‌ترین و کارآمدترین تراشه هوش مصنوعی را ساخت
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است