Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:26:22 GMT

به عنوان همسر رئیسی مخالف کاندیداتوری اش بودم اما...

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۳۹۰

به عنوان همسر رئیسی مخالف کاندیداتوری اش بودم اما...

آفتاب‌‌نیوز :

جمیله علم‌الهدی روز شنبه در نشست پرسش و پاسخ بانوان دانشگاهی با نمایندگان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت حوزه زنان پس از پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی هایی که مردم باید برای انتخاب رییس‌جمهور باید مدنظر داشته باشند، این مطلب را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از طرح سوالاتی از سوی اساتید و دانشجویان درباره برنامه‌های دولت آقای رییسی برای حوزه زنان اظهارداشت: محور اصلی سوالات مربوط به تحصیل و اشتغال بانوان است و نگرانی‌ها از این بابت است که چگونه زنان با الگوی سوم در عین عمل به مسئولیت‌های خود در جامعه فعالیت و تاثیرگذاری اجتماعی داشته باشند.

علم‌الهدی درباره دیدگاه حجت الاسلام و المسلمین رییسی درحوزه زنان گفت: ایشان خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانند و گفتمان ایشان در این حوزه کاملا گفتمان رهبری است.ایشان معتقد است اگر قرار باشد توسعه و تحول در حوزه زنان اتفاق بیفتد حتما باید بانوان خود پیشگام باشند.

همسر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقای رئیسی عدالت توزیعی را مربوط به مسائل گروه‌های آسیب‌پذیر می‌دانند ولی درباره موضوعات مرتبط با حوزه زنان به عدالت مشارکتی اعتقاد دارند.

وی پیشنهاد کرد دانشگاه الزهرا به عنوان دانشگاه بانوان مسائل حوزه زنان را شناسایی و طرح‌ها و برنامه‌های همه‌جانبه و درازمدت برای حل مشکلات بانوان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیسی انتخابات ریاست جمهوری حوزه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دیروز مجلس یک کار خوبی که انجام داد این بود که اشکالی که شورای نگهبان در مورد طرح اجاره بها گرفته بود را اصلاح کرد. چون الان ما در آستانه تابستان هستیم، این را نمایندگان اصلاح کردند امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کنند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند به آن عمل کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی ادامه داد: نکته بعدی تحقیق و تفحصی بود که مجلس در مورد سازمان آفات و نباتات داشت که البته بیشتر به دوران دولت قبل یعنی تا ۱۴۰۰ مربوط می شود و یک بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که مربوط به وزارت بهداشت و بعضی دستگاه ها می شد در مورد کمبود داروها که البته توضیحاتی داده شد که نمایندگان قانع شدند که این به قوه قضاییه ارسال نشود. بالاخره وزارت بهداشت دستگاه های مختلف، صمت، وزارت اقتصاد همه تلاش خودشان را دارند انجام می دهند که این مشکلات برطرف شود و این مساله منتفی شد و دیگر ارجاع به قوه قضاییه نمی شود چون واقعا جرمی صورت نگرفته است؛ البته کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

معاون پارلمانی رییسی تصریح کرد: سه هفته دیگر از این مجلس باقی مانده و این سه هفته هم بیشتر به بحث بودجه پرداخته می‌شود، البته مواردی هست که امیدواریم آن ها هم مورد بررسی قرار گیرد مانند لایحه حمایت و تامین امنیت زنان و پیشگیری از آسیب به زنان یا بحث تجمعات است که امیدواریم در این دوره رسیدگی شود و ما داریم خودمان را آماده می‌کنیم برای مجلس آینده که ان‌شاالله همکاری و تعامل بیشتر میان دو قوه برای خدمت به مردم وجود داشته باشد.

وی درخصوص نظر دولت درخصوص تعطیلی پنجشنبه یا شنبه، گفت: دولت که از ابتدا نظرش مشخص بوده، تعجب است کمیسیون اجتماعی یک بار می‌گویند شنبه، دوباره می‌گویند پنجشنبه و هربار نظر خود را تغییر می‌دهند. دولت به هر حال از همان ابتدا بحث را مطرح کرد که دو روز تعطیل باشد، یعنی به غیر از جمعه یک روز دیگر به اختیار دولت باشد، حالا عملا ببینید در تهران پنجشنبه ها تعطیل است، مدارس در کل کشور پنجشنبه ها تعطیل هستند و برخی از استان ها پنجشنبه ها را تعطیل کردند. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می‌گویند شنبه تعطیل باشد.

حسینی در واکنش به نگرانی از باب ایجاد مشکل در تعاملات بین المللی اقتصادی و تجاری خاطرنشان کرد: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟ عملا تهران چند سال است که تعطیل است و مشکلی هم در این رابطه به وجود نیامده است. تعطیلی پنجشنبه بیشتر مدنظر دولت است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899005

دیگر خبرها

  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه جوان به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری: القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا» خطرناک است /مگر می شود خودسری در دفتر رهبری تا این حد برسد؟
  • تبعات خطرناک  القای دوقطبی  «آقا و دفتر آقا»