Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان جهادی دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت داوطلبانه و به منظور خدمت رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا در مرکز مراقبت در منزل بیماران کرونایی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهادی پویش مبارزه با کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای خردادماه در مرکز مراقبت در منزل بیماران کرونایی زیر مجموعه مرکز بهداشت آبادان حضور داوطلبانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح، سه دانشجوی پرستاری جهت مراقبت‌های پرستاری از بیماران کرونایی بهبود یافته شهرستان آبادان که توانایی مراجعه به مراکز درمانی ندارند به مرکز بهداشت آبادان معرفی شدند.


این مرکز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر در روز‌های شنبه تا پنجشنه هر هفته به بیماران نیازمند به مراقبت‌های درمانی خدمات رایگان ارائه می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا گروه جهادى بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بسته «ماندگاری پرستاران» در مرحله تدوین نهایی
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم