Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامی داشت شهدای دانش آموز مدرسه سید الشهداء (ع) کابل با حضور معاون امور بین المل دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت‌‌، دانشجویان اتباع و دیگر مسئولین در دانشگاه آزاد واحد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ کسری بهزاد مدیر امور بین الملل با اشاره به اهداف کانون فرهنگی، دانشجویی واحد شهرقدس ملل بیان کرد:  مهم‌ترین هدف ایجاد این کانون، انسجام دانشجویان و دانش آموختگان غیر ایرانی در دانشگاه و مراکز تحصیلات عالی کشور ایران، بالابردن اطلاعات حقوقی دانشجویان اتباع، ایجاد بستر ارتباط میان دانشجویان اتباع و دانشگاهی ، کمک  به گسترش تعاملات علمی و فرهنگی بین دو کشور افغانستان و ایران، ایجاد فضای مثبت برای فعالیت های دانشجویی و بسط فضای مجازی بعد از فراغت  از تحصیل یا دوران تحصیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این کانون  سال 98 در واحد شهرقدس زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی با حدود 120 عضو از دانشجویان غیر ایرانی که 70 نفر از این اعضا فعال و 50 نفر اعضای عادی شروع به فعالیت کرده و توانسته در سطح این دانشگاه دانشجویان اتباع فعالی در راستای انجام فعالیت های فرهنگی جذب کند.

عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس، ملارد و صفادشت با بیان اینکه متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد اتفاق ناگواری در کشور دوست و همسایه افغانستان بودیم، اظهار داشت: این حادثه منجر به شهادت  بیش از هشتاد دانش آموز دختر در مدرسه سیدالشهداء (ع) واقع در منطقه شیعه نشین افغانستان شد و این مراسم به مناسبت گرامی داشت شهادت این عزیزان برگزار شده است.

همچنین وی افزود: متاسفانه برخی از فعالان سیاسی و حقوق بشر در داخل و خارج از کشور به ویژه سلبریتی ها که تا اتفاق کوچکی می افتد، جنجال راه می اندازند اما در برابر این عمل وحشیانه خاموش بودند.

در ادامه بروجردی معاون امور بین الملل  دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص قتل عام دختران کشور افغانستان در مدرسه سیدالشهداء(ع ) کابل تصریح کرد:  این فاجعه بزرگ غم بزرگی بر دل کسانی که می توان بر آنها نام انسان نهاد بود و موج عظیمی از نگرانی و ناراحتی هم در محافل علمی دانشگاهی، دانش آموزی و همه ملت ما به ویژه مقام معظم رهبری ایجاد کرد و بسیار متاثر شدیم.

وی با تاکید بر حضور مهاجران کشور دوست و همسایه افغانستان در کشور ایران عنوان کرد: با توجه به شرایط جنگی افغانستان، کشور ما در سال‌های اخیر میزبان میلیونها مهاجر بود و اکنون بعد از گذشت 40 سال در کشور ما حضور دارند و ملت ایران آن‌ها را در جامعه پذیرفت و تعداد زیادی از این افراد در مدارس ما و دانشگاه های ما تحصیل کرده و فارغ التحصیل شدند.

معاون امور بین الملل  دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: امروزه جوانان، آینده سازان افغانستان هستند که در حاکمیت قرار گرفته  و از مسئولین و وزراء افغانستان خواهند شد و می‌بایست تفکر وحدت که نشان دهنده بلوغ فکری سیاسی ، فرهنگی است را ترویج کنیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واحد شهرقدس دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان اتباع واحد شهرقدس امور بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانیان اقتدار ملت ایران را در انتقام شهدای قدس دیده‌اند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، بیانیهٔ مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی اصفهان نیز پیرامون حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم اسرائیل به شرح زیر منتشر شد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اَلْحَمْدُلله الَّذی لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌم

ما دانشجویان بر خود لازم دانستیم پیرو وقایع اخیر نکاتی چند را یادآور شویم:

اولا ضمن قدردانی از ملت عزیزمان که در همه صحنه‌ها و از جمله تشییع شهدای قدس به ویژه شهید زاهدی حضور پرشکوه داشتند اعلام می‌کنیم:

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح‌الله الخمینی رقم می‌زنند. همان خمینی که سال‌ها پیش نشان داد استخوان‌های استکبار خُردشدنی است و طهرانی‌مقدم‌ها و سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها پروراند.

و اینک که ندای الله‌اکبر پیروزی امت اسلام در تحقق وعده صادق در فضای سرزمین اسلامی طنین‌انداز شده و رژیم سفاک اسرائیل ضرب شست قدرتمندی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرده است، جهانیان اقتدار ملت ایران در انتقام شهادت فرمانده ارشد جمهوری اسلامی و شهدای قدس را دیده‌اند تا دیگر هیچ رژیم استکباری و جنایتکاری فکر تعدی به ملت سرافراز ایران و محور مقاومت را در مخیله خود نپروراند. رژیم سفاک و خونخوار اسرائیل و اذنابش بدانند انتقام سخت بسیار گسترده‌تر از یک عملیات می‌باشد.ا

ما آن‌چه که دیشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید، تنها سرآغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پُرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان در برابر اراده سپاه حق، برای انتقام نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و درهم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالی‌اش رقم بزند.

دیگر در پیش جهانیان اعتباری برای اسرائیل باقی نمانده است و دانشجویان آزاده‌خواه جهان روز به روز خون‌خواه‌تر از قبل برای آزادی غزه فریاد می‌زنند.

این عملیات قهرمانانه که در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، به مثابه حمله به خاک ایران محسوب می‌شود نماد عینی پایان دوران «بزن و دررو» است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بارها فرموده‌اند، دشمنان در صورت ارتکاب هرگونه شرارت باید منتظر پاسخ قاطع ملت ایران باشند. اسرائیل جنایت‌کار هم باید بداند هرگونه شرارت و تجاوز مجدد علیه کشورمان با پاسخ‌های دردناک‌تر و قاطع‌تر ملت بزرگ و سرافراز ایران روبه‌رو خواهد شد.

امضاکنندگان:

- بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انتهای خبر/

کد خبر: 1227281 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • جهانیان اقتدار ملت ایران را در انتقام شهدای قدس دیده‌اند
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه