Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در یادداشتی نوشت: یکی از شیوه های متداول قدرت های استکباری برای نفوذ سیاسی و سلطه بر سایر کشورها بویژه کشور جمهوری اسلامی ایران، طراحی، اجرای عملیات روانی و بحران آفرینی اجتماعی به خصوص در برهه های حساس همانند برگزاری انتخابات سراسری در کشور است که دشمن با اجرای عملیات روانی گسترده در سطح جامعه (تهمت و افترا، دروغ، شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب و بی اساس) بوسیله ابزارهای مختلف تبلیغاتی، باعث بدبینی، یاس و ناامیدی و ایجاد نارضایتی عمومی نسبت به نظام و مسئولان شده و زمینه اغتشاش و آشوب اجتماعی را فراهم می آورند که نمونه آن در سال های ۷۸ و ۸۸ اتفاق افتاد، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز که در ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، مهمترین حادثه اجتماعی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود که دشمن از ماه ها قبل روی آن برنامه ریزی کرده تا بلکه بتواند حماسه سیاسی ملت ایران را به چالش امنیتی اجتماعی برای نظام اسلامی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است، انشاءالله با اقدام دقیق، مسئولانه و به موقع و همچنین هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی توطئه های تبلیغاتی و جنگ روانی دشمنان، همچون همیشه نقش بر آب خواهد شد.

برگزاری انتخابات و اتکا به آرای مردمی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که با خون گرانبهای شهدای گلگون کفن از بدو انقلاب تاکنون به دست آمده است و انتخاب مسئولان در بخش های مختلف حکومتی با رای مردم، یک دستاورد بسیار ارزشمند است و همه باید در انتخابات احساس مسئولیت کنیم و مشارکت مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی کشور است و باید تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در سراسر کشور اندیشیده شود.

امروز به رغم همه مشکلات و توطئه های دشمنان که هدف آنان ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه جهادی و انقلابی با اقتدار در مرزهای شرف و عزت کشورمان ایستاده و بحمداله هیچ دغدغه امنیتی در مرزها نداریم.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است، مرزبانی نیروی انتظامی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان های مرزی برخوردار است و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حوزه مرزبانی را اندیشیده است و با رصد و اشراف اطلاعاتی در مرزهای ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید و آن چیزی که موجب ناامنی انتخاب می شود آمادگی مقابله با آن را دارد.

مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی در سراسر مرزهای کشورمان در کنار وظیفه حراست و پاسداری از سرحدات کشورمان با ارتقاء توان عملیاتی و اشراف کامل اطلاعاتی علاوه بر تامین امنیت مرزها، با حضور در کنار سایر همرزمان در پای صندوق های رای در برگزاری یک انتخابات سالم نقش آفرینی خواهند کرد و امیدواریم همچون گذشته شاهد برگزاری انتخابات امن و با حضور حداکثری مردم با بصیرت کشورمان در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.  

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان این یادداشت آورده است،  به مردم عزیز، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی این اطمینان خاطر را می دهیم که امنیت در سراسر ایران اسلامی از مرزهای کشورمان تا مرکز همچنان برقرار است و مرزبانان نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار تمام در مرزها ایستاده اند تا دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه مرزبانی ناجا پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه انتخابات ۱۴۰۰ فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه مرزبانی ناجا برگزاری انتخابات نیروی انتظامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی