Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فروش اقساطی خودرو، عبارت پر جستجویی است که این روزها شمار زیادی از افراد جامعه سراغ آن می‌روند. برخی‌ها تخصصی تر اقدام به جستجو می‌کنند و به دنبال کسب اطلاعات درباره عباراتی مانند فروش اقساطی تیبا پلاس، فروش اقساطی جک، فروش اقساطی ساینا و ... هستند. طبیعی است که با وجود بالا رفتن قیمت‌ها، مشکلات معیشتی و اقتصادی و ضررهایی که کرونا به کسب و کارهای متعدد وارد آورده، قدرت خرید مردم کم شود و خرید اقساطی طرفداران بسیاری پیدا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان کسانی که در پی خرید خودرو هستند و به دنبال راهی برای یافتن طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا می‌گردند، به سرچ در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر روی می‌آروند تا بتوانند راهی مطمئن برای خریدی اقتصادی در بازار خودرو بیابند. البته ممکن است شما مخاطب گرامی این مقاله هم یکی از همین افراد باشید و از راه جستجوی چنین عبارت‌هایی به این صفحه راهنمایی شده باشید.

پیشنهاد می‌کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا ضمن بررسی نکات مهمی درباره چگونگی استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو، مرجعی مطمئن  و قابل اعتماد برای خرید اقساطی خودرو را هم به شما معرفی کنیم. در روزگار ناسازگاری کارخانه‌های تولید کننده خودرو و طرح‌های عجیب و غریبشان، در این مطلب تلاش کردیم تا درباره فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو نیز مطالبی ذکر کنیم.

خرید اقساطی خودرو ؛ از کجا؟

متاسفانه مدتی است که کارخانه‌ها، فروش اقساطی خودرو را از دستور کار خارج کرده‌اند و دیگر تمایل ندارند خودروهایشان را به صورت قسطی به مردم بفروشند. پر واضح است که تا وقتی این حجم از تقاضا برای خرید خودرو از سوی مردم وجود دارد، کارخانه ‌ها فرصت نقد را رها نمی‌کنند. از طرفی اختلاف قیمت بین فروش بازار و کارخانه هم مردم را وسوسه می‌کند تا مازاد بر نیاز در طرح‌های فروش فوق العاده ثبت نام کنند تا بر سرمایه‌شان اضافه کنند. خلاصه اینکه فردی که تقاضای خرید خودرو دارد به این راحتی نمی‌تواند از طریق گزینه خرید از کارخانه به خودروی مدنظرش برسد و ناچار است برای یک خرید اقتصادی راه‌های دیگری را جستجو کند.

 در این شرایط خرید از شرکت‌های لیزینگی هم چندان توصیه نمی‌شود، چرا که تجربه بدعهدی این شرکت‌های تازه کار و بدسابقه آنقدر ناراحت کننده است که بهتر است عطای این شیوه را به لقایش ببخشیم. باید چاره کار را جای دیگری جستجو کنیم، باید سراغ مجموعه‌های باتجربه و خوشنام و خوش سابقه رفت تا اسیر بدعهدی نشد.

خوشبختانه در این میان برخی مجموعه‌ها –نظیر فرنام خودرو- پا به میدان گذاشتند و ماحصل سال‌ها حضور در بازار خودرو را به کارزار فروش اقساطی خودرو آورده‌اند تا تقاضای به حق مردم سراسر کشور برآورده شود. اما سوال اینجاست که وجه تمایز چنین مجموعه‌هایی با شرکت‌های لیزینگی‌ در کجاست و چه ویژگی آنها را به معامله‌گری قابل اعتماد بدل می‌کند؟

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

دو تعهد مهم در امر فروش اقساطی خودرو باید وجود داشته باشد، تا خیال خریدار را راحت کند. اول اینکه شرکت باید متعهد شود که خودرو را به صورت فوری و آنی تحویل دهد و بین پرداخت پیش قسط و تحویل خودرو خریدار را معطل خود نکند. تعهد مهم دیگر و البته شاید مهم‌تر از تعهد اول، مربوط به سند خودروی خریداری شده است. خریدار باید برای وجهی که پرداخت می‌کند و خودرویی که تحویل می‌گیرد، سند و مدرکی به نامش شود تا آسوده خاطر پشت فرمان خودرو بنشیند.اگر مجموعه‌ای تعهد داد که سند خودرو را به نام شما بزند آنگاه این مجموعه قطعا قابل اطمینان خواهد بود.

فروش اقساطی ایران خودرو؛ مطمئن و در دسترس

ایران خودرو تقریبا قدیمی ترین و بزرگترین خودروساز ایرانی است. شمار زیادی از خودروهای موجود در کوچه و خیابان و جاده‌های ایران، از محصولات ایران خودرو هستند. همین گستردگی هم باعث در دسترس بودن خدمات پس از فروش و آسانی تعمیرات احتمالی خودروهای این کارخانه خواهد بود.

تا چندی پیش طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی این کارخانه اجرا می‌شد، اما حالا این مجموعه‌های مورد اطمینانی مثل فرنام خودرو هستند که این طرح را اجرا می‌کنند. خرید انواع محصولات این کارخانه در طرح فروش اقساطی ایران خودرو هم اکنون ممکن است.

فروش اقساطی سایپا ؛ راهی هموار برای خرید خودرو

در کنار ایران خودرو، سایپا دیگر خودروساز بزرگ ایرانی است که محصولاتی میان رده و اقتصادی و البته نسبتا قابل قبول تولید می‌کند. حال در این میان اگر راهی برای خرید اقتصادی و مقرون به صرفه محصولات این کارخانه وجود داشته باشد، واقعا برای شمار زیادی از متقاضیان خرید خودرو بسیار خبر خوشحال کننده ای است.

ما در این قسمت می‌خواهیم این خبر خوشحال کننده را برای شما بازگو کنیم؛ چرا که هم اکنون امکان خرید از طرح فروش اقساطی سایپا از طریق فرنام خودرو فراهم شده است. فرنام خودرو در کنار محصولات ایران خودرو، محصولات مختلفی از سایپا را هم عرضه می‌کند و طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی تیبا پلاس و ساینا و کوییک هم دارد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره این مجموعه ذکر خواهد شد.

فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو

فرنام خودرو از دیرباز در بازار خودرو فعال بوده و تجربه و سابقه خوبی در زمینه فروش خودرو دارد، به هرحال سابقه‌ای که ذره ذره و روز به روز جمع شده می‌تواند پشتوانه مهمی برای عمل به تعهدات و اجرای بی نقص طرح‌های فروش اقساطی خودرو باشد.

در واقع همین فاکتور هم باعث می‌شود که فرنام خودرو برای تمامی خودروهایی که به صورت قسطی می‌فروشد، هر دو تعهد ذکر شده در این مقاله را اجرا کند، یعنی هم خودرو را فوری تحویل دهد و هم اصل سند خودرو را به نام خریدار بزند.

 فرنام خودرو طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا دارد، اما این همه ماجرا نیست. چرا که فرنام خودرو محصولات گروه بهمن موتور، کرمان موتور و دیگر فعالان بازار خودروی ایران را در طرح‌های متنوع فروش اقساطی خودرو عرضه می‌کند. گفتنی است فرنام خودرو علاوه بر فروش اقساطی تیبا پلاس، ساینا، پژو و سایر خودروهای پر طرفدار ایرانی، امکان فروش اقساطی خودروهای خارجی را نیز فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه فرنام خودرو با این طرح‌ها آشنا شوید و از طریق ارتباط با کارشناسان و متخصصان پشتیبانی این مجموعه هرگونه سوال و ابهام در این زمینه را بر طرف کنید.

آدرس سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/

آدرس صفحه اینستاگرام فرنام خودرو: farnamkhodro@

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید قسطی خودرو فروش اقساطی ایران خودرو فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی سایپا طرح های فروش خرید اقساطی بازار خودرو خرید خودرو برای خرید مجموعه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دقایقی پیش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال صحبت کرد: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد. دولت سیزدهم زمانی بر سر کار آمد که این ۲ باشگاه دچار محرومیت‌هایی شده بودند؛ در سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان ستاد واگذاری بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورسی تشکیل شد و در اسفند ماه همان سال اولین گام برداشته شد؛ این در حالی بود که سه دولت قبل در این زمینه ناکام بودند.

او با اشاره به جزئیات این واگذاری عنوان کرد: در دولت سیزدهم بورسی شدن دو باشگاه از محل افزایش سرمایه بدون حق‌تقدم انجام و در سال ۱۴۰۱ تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرایند مالکیت این دو باشگاه حل و فصل شود که از سوی بخش تعاونی و خصوصی اقبال نشد. تلاش دولت بر این بود تا مساله اتحاد مالکیت و بحث مدیریت و انضباط مالی را بتواند حل و فصل کند.

وزیر اقتصاد در مورد الزام‌ای اف سی توضیح داد: همزمان مساله جریمه آسیایی، فرصت اصلاح اقتصادی و مالی و مدیریت این ۲ باشگاه را فراهم کرد. در پایان سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا از طریق کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و صنایع پتروشیمی این مساله حل و فصل شود که این اتفاق امروز در فرابورس محقق شد. طبق اطلاعاتی که در فرابورس قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه اعلام و با ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس نهایی شد.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به عنوان نقدی و ۹۰ درصد اقساطی صورت می‌گرفت، امروز بخش نقدی قطعی شد و اقساط طی مهلت‌های ۶ ماهه به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اعلام شده است. روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند