Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کمیته کوهستان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یک دوره مسابقه دوچرخه سواری کوهستان نیمه ماراتن به مسافت ۱۸ کیلومتر در مسیر "کوه پارک" به "قله زو" مشهد برگزار شد.

احمد قطبی افزود: در این مسابقات ۳۱ دوچرخه سوار در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از شهرهای مشهد، گلبهار، فریمان و نیشابور با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان، سیدمحمدرضا میریزدی از تیم شهربهشت، سینا نادمی از تیم خط پایان و سعید حسین پور از تیم شهربهشت به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

مسوول کمیته کوهستان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در رده سنی جوانان، بنیامین فنایی از تیم نیک بایک بر سکوی نخست ایستاد و کوروش قره گوزلو از تیم شهربهشت و امیرحسین فرزانه از تیم خط پایان به ترتیب مقامهای دوم و سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز مهرداد لسانی از تیم شهربهشت مقام نخست را کسب کرد و معین عبدی و امیرمحمد عباسیان از تیم آزاکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها مشهد فدراسیون های ورزشی دوچرخه سواری کوهستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فدراسیون های ورزشی دوچرخه سواری کوهستان مشهد فدراسیون های ورزشی دوچرخه سواری کوهستان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد