Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهری حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کانون زنان بازرگان استان زنجان یکی از تشکل‌های زیر مجموعه اتاق بازرگانی است، اظهار کرد: این کانون از اسفندماه سال ۱۳۹۹ با حضور پرشور بانوان فعال در اقتصاد استان، کار خود را آغاز کرده است.

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان با بیان اینکه از اهداف اصلی کانون زنان بازرگان استان می‌توان به توانمندسازی، حمایت و تشویق بانوان برای ورود به عرصه‌های اقتصادی اشاره کرد، گفت: بانوان زنجانی ظرفیت‌های بالایی در عرصه فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی دارند که این ظرفیت‌ها برای شکوفایی و تاثیرگذاری در اقتصاد نیازمند حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت‌های علمی، تخصصی، مشاوره‌ای و حقوقی از زنان تولیدکننده و بازرگان نیز در دستور کار این تشکل قرار دارد، تصریح کرد: در وهله نخست به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان فعال در عرصه تجارت و تولید هستیم تا با شناسایی فعالان دارای ایده و علاقه‌مند به تجارت این عرصه بتوانیم گام‌های عملیاتی در حمایت و تشویق آنها، رفع موانع کسب و کار و تجارت، اطلاع‌رسانی سمینارها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مرتبط با فعالیتشان و ... برداریم.

حسنی با بیان اینکه کانون در سال‌جاری بر موضوع گردشگری و صنایع دستی بانوان استان و آموزش‌های حوزه کارآفرینی و توسعه توانمندی‌های فردی مدیران خانم، متمرکز و برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: در بحث گردشگری توانمندسازی بانوان در بوم‌گردی را مدنظر قرار داده‌ایم و در این زمینه با تحقیقاتی که در دستور داریم ، به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌ها و پیاده‌سازی آن  هستیم.

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان با اشاره به اینکه کانون زنان بازرگانی استان زنجان تمام اهتمام خود را برای توانمندسازی بانوان حاضر در این عرصه با ارائه مشاوره‌های لازم، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انتشار محتواهای مورد نیاز از طریق کتب، مجلات و نشریات و دیگر اقدامات لازم به کار خواهد بست تا شاهد توسعه هرچه بیشتر اقتصاد در استان باشیم، ابراز کرد: عموم بانوان تولیدکننده و بازرگان و بنگاه‌های تولیدی و تجاری استان که دارای مدیر عامل یا رئیس هیأت مدیره بانو هستند، می‌توانند عضو کانون استان باشند تا با ارتقای فرهنگ تجارت و تولید در این بخش شکوفایی اقتصاد استان را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری زنان بانوان زنجان حمایت کانون زنان بازرگان استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش انسیه خزعلی برای مادران شاغل

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227478 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار