Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم،گفت: بانوان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ولایتمداری خود را به نمایش بگذارند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه ایلام، در همایش بزرگ بانوان فاطمی با تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: دختران و زنان  در دین مبین اسلام  از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی کامل برای بانوان و دختران جامعه اسلامی است، یادآور شد: آن حضرت، مظلومانه و غریبانه در مسیر رسیدن به برادرشان امام رضا علیه‌السلام در بین راه به شهادت رسیدند و قبر ایشان زیارتگاهی است که خیلی از گره‌ها را باز می‌کند .

 

وی تصریح کرد: این بانوی گرامی آنچنان بوی سبقت را در تقوا و ایمان و ولایتمداری از دیگران ربود که امام رضا(ع) در این باره می فرمایند که کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است.

 

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم، گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم او زبانزد بوده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه مهم ترین شاخصه هر فرد دیندار ولایتمداری است، خاطرنشان کرد: ولایتمداری حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی برای زنان و بانوان جامعه است که امروز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این ولایتمداری را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از ابزارهای مختلف و با تما توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، گفت: نظام استکباری بعد از اینکه در رویایی مستقیم با توان و قدرت نظام اسلامی نتوانست کاری از پیش ببرد، امروز تمام توان خود را برای القای یاس و ناامیدی در کشور و عدم مشارکت حداکثری به کار بسته است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دشمن به این نتيجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در منطقه هزینه های بسیار زیادی کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند ولی باید مراقب توطئه ها و دسیسه های انان بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر اینکه زنان و بانوان نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارند، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام حقوقی برای مرد و زن  تعیین‌شده که رعایت این حقوق‌ها موجب رشد و موفقیت جامعه خواهد شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت فاطمه معصومه س استان ایلام امام جمعه کرامت حضرت فاطمه معصومه س حجت الاسلام کریمی تبار دهه کرامت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است