Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:55:03 GMT

طرح‌های فصلی فروش کتاب، مسکنی برای کتابفروشی‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۹۲۱

طرح‌های فصلی فروش کتاب، مسکنی برای کتابفروشی‌هاست

بهرامی گفت: با توجه به تبلیغاتی که در زمینه طرح‌های فصلی فروش کتاب صورت گرفته است اکنون مردم از زمان اجرای طرح آگاهی پیدا کرده‌اند و از آن استقبال می‎ کنند.

«ظهیر بهرامی» درباره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، گفت: در کل برگزاری این طرح‌ها خوب است و همچون مسکنی برای کتابفروشی‌ها عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولا مشتریان کتابخوان ما منتظر زمان برگزاری طرح‌های فصلی فروش کتاب می‌مانند و کتاب‌های خود را در ایام طرح تهیه می‌کنند.


مدیر کتابفروشی «هزار و یک شب» شهرستان خرم‌آباد استان لرستان با اشاره به این که پس از برگزاری طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها نوعی رکود در کتابفروشی‌ها ایجاد می‌شود، عنوان کرد: با توجه به تبلیغاتی که در این زمینه صورت گرفته است اکنون مردم از زمان اجرای طرح آگاهی پیدا کرده‌اند و از آن استقبال می کنند. به‌واقع مخاطبان همیشگی کتاب‌ سعی می‌کنند آثار مورد نیاز خود را در ایام برگزاری این طرح‌ها تهیه کنند.

 

وی اظهار داشت: می‌توان گفت اصولا مردم در زمانی که طرح‌های فصلی فروش کتاب برگزار می‌شود سری به کتابفروشی‌ها می‌زنند و ایام شلوغی است اما پس از اتمام طرح نیمی از این مخاطبان به کتابفروشی‌ می‌آیند.



مدیر کتابفروشی «هزار و یک شب» شهرستان خرم‌آباد استان لرستان تصریح کرد: حدود دوسال است که کتابفروشی‌ها با بیماری کرونا و به طبع آن تعطیلی روبه‌رو هستند. روال خرید کتاب کتابفروشی‌ها نیز چنین است که ابتدا کتاب تهیه شده و چک آن چندماه دیگر پاس می‌شود. طرح‌های فصلی فروش کتاب در این زمینه می‌تواند در هر فصل برای یک ماه کمک کند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های فصلی فروش کتاب طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ طرح های فصلی فروش کتاب کتابفروشی ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟