Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:28:07 GMT

حکیمی کلید انتقال مارتینز به بارسلونا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۰۵۵

حکیمی کلید انتقال مارتینز به بارسلونا می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد با تصمیم به جدایی اشرف حکیمی از اینتر دوباره راه به روی بارسلونا باز شد تا بتواند شانس خود را برای جذب لوتارو مارتینز امتحان کند.

مارتینز در تابستان گذشته در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار داشت ولی در نهایت این انتقال رخ نداد. حکیمی مدافع اینتر تصمیم گرفت تا نراتزوری را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی یا پاری سن ژرمن مقصد احتمالی حکیمی در آینده است.

با جدایی مدافع مراکشی، اینتر مجبور است یک مدافع راست به خدمت بگیرد به همین خاطر بارسلونا می خواهد از این فرصت استفاده و  امرسون برزیلی را تقدیم اینتر کند تا به فروش مارتنیز رضایت دهد.

امرسون تابستان گذشته از رئال بتیس به بارسلونا آمد ولی نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند. به همین خاطر بارسلونا می خواهد از این فرصت استفاده کند و مارتنیز را شکار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا لوتارو مارتینز اشرف حکیمی اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی همراه لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و امیدوار بود همراه همبازیانش در بازی خارج از خانه جواز صعود به دور نیمه نهایی را کسب کند.

برای شکست دادن بارسا چه کاری انجام می‌دهید؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت:"ما می‌خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم."

تاکتیک‌های پیش بینی شده؟

خوب تمرین کرده‌‌ایم، انگیزه‌ای برای صعود به نیمه نهایی داشته‌ایم. من در بازی رفت به دلیل محرومیت بازی نکردم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا زمان آن است که همه چیزمان را در زمین بگذاریم.

وضعیت امباپه چطور است؟

من او را مانند کل تیم با انگیزه می‌بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ما این ایده را داریم: ایجاد موقعیت‌های زیاد. ما فردا گل می‌خواهیم تا برنده شویم.

فصل جاری؟

مربی تلاشش را می‌کند، تغییر ایجاد کرده و در مورد خودم می‌دانید که در پست‌های مختلف بازی کرده‌ام. می‌نوانم در پست‌های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او یک ایده برای بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث‌ها... او عجله‌ای برای حمله ندارد. ایده‌های او بسیار واضح است و این در هر بازی منعکس می‌شود.

ترس از چگونگی استقبال تماشاگران از پاری سن ژرمن؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی‌توانند بازی را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله درباره بارسا؟

او بارسا را خوب می شناسد، اما همینطور مربی‌ آن‌ها هم دمبله را خوب می‌شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، همان سبک بازی را انجام می‌دهیم و باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیگر خبرها

  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • واکنش دیدنی امیلیانو مارتینز مقابل ضربه لیاندرو تروسار (آرسنال-استون ویلا)
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم