Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:11:06 GMT

محکومیت واحدی تولیدی متخلف در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۱۱۷

محکومیت واحدی تولیدی متخلف در استان لرستان

قنبریان گفت: یک واحد تولیدی گاز اکسیژن طبی متخلف در لرستان به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: واحد تولیدی گاز اکسیژن طبی به دلیل تخلف، به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در خرداد ماه سال جاری، یک واحد تولیدی که اقدام به تولید و عرضه فرآورده گاز اکسیژن طبی، بدون دریافت پروانه استاندارد نموده بود، به پرداخت 360 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: فرآورده گاز اکسیژن طبی بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 3240 مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد و به استناد ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالاها و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تأییدیه آن جرم محسوب می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: مرتکبان به مجازات های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می شوند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید تخلف استاندارد گاز اکسیژن طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز

سیروس دهقان شیری مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از شناسایی ۲ هزار و۴۶۲ نیروی کار غیر مجاز خارجی در کارگاههای تولیدی و اصناف این استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز افزود: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.

دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین