Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:24:39 GMT

شکایت دولت علیه دو کانال خبری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۱۶۳

دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه ای از شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری علیه دو کانال خبری به دلیلی نسبت کذب دادن به مرکز استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا در توضیحات دفتر سخنگوی دولت آمده است: در پی انتشار مطالبی از سوی دو کانال خاص، تحت عنوان جلسات گروه های سیاسی سه گانه مرتبط با فضای انتخابات اخیر و نیز برخی مطالب کذب داستان سرایی و انتساب آن به مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، بدینوسیله ضمن تکذیب این خیال بافی های سراسر دروغ حاوی تهمت های  هدف دار، به جهت ضرورت شفافیت و دفاع از ساحت اخلاقی جامعه ناگزیر به طرح شکایت از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت شكايت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نارندا مودی، نخست وزیر هند در سخنرانی خود در جریان انتخابات پیش رو از مسلمانان به عنوان «نفوذی» یاد کرد که با انتقاد گسترده گروه‌های مخالف مواجه شد.
 
مودی در سخنرانی خود گفته بود که اگر اپوزیسیون به رهبری حزب کنگره به قدرت برسد، ثروت کشور را بین کسانی که فرزندان بیشتری دارند، یعنی مسلمانان تقسیم خواهد کرد.
 
تحلیلگران نیز اعلام کردند که نخست وزیر هند در این گردهمایی انتخاباتی به شعارهای قدیمی ضد مسلمانان روی آورد که نشان دهنده تغییر در استراتژی مبارزات انتخاباتی وی است.
 
حزب ملی گرای هندو بهاراتیا جاناتا (BJP) و حامیان آن اغلب به مسلمانی که از مرز پاکستان عبور می‌کنند، به عنوان نفوذی یاد می‌کنند.
 
آنها همچنین مسلمانان را به دلیل نرخ بالای زاد و ولد مورد انتقاد قرار داده و این نگرانی را مطرح کرده‌اند که ممکن است جمعیت مسلمان هند از اکثریت هندوها پیشی بگیرد.
 
200 میلیون نفر از جمعیت 1.42 میلیاردی هند را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
 
ابیشک مانو سینگوی، رهبر کنگره گفت که بیانیه مودی ناقض بخش‌هایی از قانون است که نامزدها را از درخواست از مردم برای رای دادن یا خودداری از رای دادن به هر کسی به دلایل مذهبی، اجتماعی یا نمادهای مذهبی منع می‌کند.
 
دولت مودی بارها به تبعیض علیه مسلمانان متهم شده و جامعه مدنی، گروه‌های مخالف و برخی از دولت‌های خارجی نسبت به تصمیم‌هایی که به گفته آنها با هدف دامن زدن به تبعیض و حفظ حزب بهاراتیا جاناتا در قدرت است، نگرانی‌هایی را مطرح کرده‌اند.
 
دولت همه این اتهامات را رد کرده است.
 
انتخابات هفت هفته‌ای هند از 19 آوریل آغاز شد و در 1 ژوئن به پایان می‌رسد و نتایج آن در 4 ژوئن اعلام می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند