Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:20:16 GMT

از صدرنشینی تا شرایط استقلال با آقای گل آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۲۲۶

از صدرنشینی تا شرایط استقلال با آقای گل آبی‌ها

آقای گل تاریخ لیگ برتر اکنون در دوران سرمربیگری نیز موفقیت بزرگی را پیش روی خود می‌بیند و امیدوار است به همراه هوادار تهران بتواند اتفاق ویژه‎‌ای را شکل دهد.

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران موفق شده با شگفتی بزرگی علیرغم پیش‌بینی‌ها شرایط جدول را در لیگ دسته اول در اختیار خودش بگیرد و اکنون در فاصله اندکی تا پایان فصل در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که علیرغم مشکلات مالی که دارد اما توانسته با درایت فنی رضا عنایتی و تلاش خستگی‌ناپذیر بازیکنانش شانس صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

 

رضا عنایتی درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر می‌گوید: با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد تلاش خواهیم کرد. حدود 9 ماهی است که با مشکل عدم حضور حامی مالی مواجه هستیم و شرایطمان بسیار سخت و دشوار است. با این حال با مجموعه‌ای کار می‌کنم که همدل و بامعرفت هستند و درک کرده‌‌اند که تا آخرین لحظه باید بجنگیم، این برای من خیلی خوشایند است و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدواریم که در پایان فصل اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

 

او ادامه داد: من از اول هم درباره احتمال صعود گفته بودم بودجه ما در برابر تیم‌هایی که با بودجه بالا بسته شده‌اند به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و در پایان فصل به صورت مفصل در این باره صحبت می‌کنم. انگیزه و رفاقت بین بچه‌ها مهم است که ما را به جلو می‌برد و امیدوارم که تا هفته‌های آخر با همین انگیزه پیش برویم.

 

 

 

عنایتی درباره رقابت‌های هفته پایانی لیگ دسته اول گفت: تمام بازی‌ها دشوار است؛ شرایط جدول الان به شکلی است که 9 تیم برای رفتن به لیگ برتر تلاش می‌کنند و از آن طرف 9 تیم هم برای عدم سقوط تلاش می‌کنند؛ این جذابیت وحشتناکی را در لیگ یک حاکم کرده است ضمن اینکه در هفته‌های پایانی انتظار داریم حالا که مسابقات لیگ برتر تعطیل است، داوران لیگ برتری بگذارند که بهتر است.

 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی پیش از حضور در بحرین و مشکلاتی که پشت سر گذاشته گفت: ما در جایی گیر کرده‌ایم که فکر نمی‌کنم هرگز در فوتبال چنین وضعیتی داشته باشیم. برای صعود از دور اول مقدماتی جام جهانی دچار مشکل هستیم، این شرایط دشوار را نشان می‌دهد. پیروزی بسیار خوبی برابر بحرین داشتیم و راضی کننده بود اما این پایان کار نیست. ما اکنون بازی با عراق را پیش‌رو داریم. امیدوارم بچه‌ها با تمام تمرکزشان روی این بازی فکر کنند و با امتیاز کامل از این دور صعود کنیم.

 

 

 

عنایتی پیرامون حواشی اخیر باشگاه استقلال نیز گفت: شرایط واقعا اسفناک است. صحبت‌‎ها و اخباری که از باشگاه استقلال می‌آید واقعا در خور یک تیم بزرگ و طرفداران بسیار زیاد نیست. متوجه نمی‌شوم که چه اتفاقی برای استقلال می‌افتد. دوستان واقعا همه عزم خود را جزم کرده‌اند تا ضربه محکمی را به استقلال بزنند و این اصلا خوب نیست. استقلال اگر سرپا باشد لیگ ما سرپاست و جذابیت مسابقات بیشتر می‌شود. واقعا این اندازه نامهربانی علیه استقلال عجیب است. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و نباید اوضاع اینطور باشد. وقتی سرمربی تیم به صراحت درخصوص مشکلات تیمش صحبت می‌کند و هیچ شخصی از باشگاه پاسخگو نیست، آدم فکرش به هزار راه می‌رود. من داخل تیم نیستم و نمی‌دانم چه باید بگویم اما از صحبت‌های آقای مجیدی واضح است که یکسری اتفاقات رخ داده که باعث آزرده خاطر شدن همه است. امیدوارم که شرایط درست شود و نگرانی هواداران کاملا به حق است.

 

رضا عنایتی دسته یک هوادار تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا عنایتی دسته یک هوادار تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت اظهار کرد: می دانید که بازی کردن در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: می دانیم که ما یک بازی بیشتر نسبت به رقیبمان انجام دادیم. کاری که ما باید می کردیم این بود که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه گفت: او بازیکن مهمی برای ما است ولی باید منتظر عکس مصدومیت و نتیجه آن باشیم.

اوسمار در خصوص نقش VAR در فوتبال کشور گفت: این سیستم به فوتبال کمک می کند ولی از تصمیم مدیریت و هیات مدیره باشگاه بی اطلاع هستم. هر تصمیم آنها بگیرند من حمایت می کنم.

وی در خصوص اینکه دوباره قرار است تعطیلات از راه برسد و برنامه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: همه بازی ها مهم هستند، جام حذفی هم برای ما مهم است و از تمام قوا و تمام نفراتی که به ما کمک کنند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • تجلیل باشگاه هوادار از رضا عنایتی
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور