Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست روز یکشنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ به ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک آغاز می شود.

علیرضا سهرابیان تنها رئیس فدراسیونی است که به حضور در این نشست دعوت شده تا گزارش وضعیت فدراسیون قایقرانی و به خصوص پاروزنان اعزامی به بازی های المپیک را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در ارتباط با المپین ها و همچنین گزارش واحد همبستگی المپیک دو محور دیگر تعیین شده برای نشست فردا هستند.

در این نشست همچنین کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در رابطه با امور جاری این کمیته گزارش های لازم را ارائه خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک علیرضا سهرابیان کمیته ملی المپیک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان