Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:55:12 GMT

مشارکت حداکثری برگ‌ برنده نظام است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۲۴۹

مشارکت حداکثری برگ‌ برنده نظام است

استاندارقم گفت: مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی یک سرمایه و پشتوانه است و درطول ۴۲ سال اخیر به لطف این مشارکت در برابر دشمنان خارجی و رقبا از چنین برگ برنده‌ای استفاده شده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست درجلسه ستاد انتخابات قم درسالن کرامت استانداری، افزود: سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات که متکی براصل امنیت، سلامت، رقابت پذیری و مشارکت حداکثری است، سیاست و نقطه اتکای تمام برنامه‌ریزیهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت:تمام فرآیندهای انتخاباتی بصورت کامل دراین استان انجام گرفته و این استان هم اکنون برای برگزاری انتخابات در شرایط مطلوبی قرار دارد.

سرمست اظهار داشت: درسطح استان، قم از نظر شقوق و ابعاد مختلف امنیتی در یک وضعیت پایدار و اطمینان بخشی قرار دارد.

به گفته وی، هیاتهای بازرسی و نظارت باید با دقت نظر و رصد تبلیغات و فرآیندهای انتخاباتی بداخلاقی‌های احتمالی را به حداقل ممکن برسانند.

وی ادامه داد: رعایت مر قانون اولویت استان دربرگزاری انتخابات است و ما خود را در این مساله مامور به انجام وظیفه می‌دانیم و نتیجه‌ای که از آن حاصل می‌شود فرع بر امنیت و سلامت آن است.

استاندار قم اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی در شورای اسلامی شهر قم بعنوان اولین تجربه عینی یکی از ویژگی های مهم این دوره از برگزاری انتخابات است.

سرمست اظهار داشت: رعایت پروتکلهای بهداشتی برای اطمینان یابی از حفظ سلامت مردم در روند انتخابات باید بصورت جدی مورد توجه عوامل برگزاری انتخابات باشد.

رییس هیات بازرسی انتخابات قم نیز بیان کرد: هیات بازرسی انتخابات قم متشکل از ۵ نفر و هیات بازرسی شهرستان قم نیز از یک تن تشکیل شده‌است.

محسن بهشتی گفت: قم از استانهایی است که در آن هم اکنون آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات دارد و این استان عملکرد مطلوبی طبق ارزیابی های کشوری داشته‌است.

به گفته وی، هیات بازرسی استان به موازات سایر هیات‌های انتخابات تمام فرآیندهای انتخاباتی را دنبال کرده و برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه آماده است.

رییس کمیته پشتیبانی انتخابات استان قم نیز در ادامه اظهار داشت: با وجود محدودیت در منابع نیازهای ضروری انتخابات تامین شده‌است.

محمدرضا گروسی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی و اداری استان موظف هستند در صورت نیاز، کارکنان و تجیهزات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان بگذارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات برگزاری انتخابات هیات بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران