Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسمی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به موضوع مهم انتخابات به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان راه ‌حل‌های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزدها را عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات خواند افزود: اثر و نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه ‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که مردم با انگیزه، امید و نشاط پای صندوق آراء آمده و به فرد اصلح رأی بدهند که نه تنها از لحاظ فردی بلکه از لحاظ برنامه و استراتژی هم اصلح باشد.

 قاسمی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد امسال از جهاتی دارای اهمیت و حساسیت‌های خاص است گفت: اقتدار و امنیت ما از همین صندوق های رای بوده و  با توجه به اینکه تمام شبکه های معاند  تلاش دارند که به مسائل قومی و مذهبی دامن بزنند و برغم همه مسائل و مشکلات که داریم باید در جهت مشارکت حداکثری تلاش کنیم و اقدامات دشمنان فقط با حضور بالا در پای صندوق های رای خنثی خواهد شد.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر افزود: ۱۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان در نظر گرفته شده و برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۵ شعبه به تعداد شعبات نسبت به دوره گذشته اضافه شده است.

 قاسمی ادامه داد: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی و نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت و تعداد واجدین شرایط رای دهنده حدود ۵۲ هزار نفر می باشد که از این میزان بیش از یکهزار نفر رای اولی هستند.

 فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اقدامات و تلاش های کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با بیماری و تامین سلامت جامعه تلاش می کنند گفت: با توجه به اعلام رنگ بندی جدید، رضوانشهر در وضعیت نارنجی کرونایی می باشد، لذا باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را محور برنامه هایمان قرار دهیم.

 وی افزود: ما از نامزدها، روسای ستادهای انتخاباتی کاندیدا های مختلف و طرفداران آنان در سطح شهرستان می خواهیم که قوانین و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند، جشن سیاسی انتخابات را با بی مبالاتی به موضوع غم‌انگیزی بعد از انتخابات یعنی شیوع کرونا تبدیل نکنیم.

 فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوزه کشاورزی گفت: همه مدیران شهرستان باید با حضور در بین کشاورزان در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تلاش نمایند تا از هر گونه خسارت احتمالی برای شالیکاران جلوگیری شود و بتوانیم سال زراعی را بدون تنش و دغدغه پشت سر بگذاریم و حضور ما در جمع این عزیزان یک قوت قلب برای آنان است.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به شعار سال"تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"  عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت تحقق شعار سال گام بردارند و وظیفه تمام نهادها پشتیبانی و حمایت از تولید و مانع زدایی از تولید و بخش اقتصاد است.

 همچنین امام جمعه رضوانشهر در این جلسه گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی بوده که سالم ترین انتخابات  دنیا در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد افزود: گلایه رهبری در ارتباط با جفا به بعضی از کاندیداهایی که در جریان کاندیداتوری ریاست جمهوری عدم احراز صلاحیت خوردند نظر به فضای مجازی و بعضی از جرائد بود نه شورای محترم نگهبان.

 وی ادامه داد: در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی انتظار می رود در دوره چهار سال خدمت به مردم مواظب حاشیه ها باشند و ان شاءالله از خرید و فروش آراء خودداری گردد چون از رصد تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند.

 امام جمعه رضوانشهر با اشاره به مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی که اصول مناظره را بلد نیست در حد و اندازه پست ریاست جمهور نظام اسلامی نخواهد بود و بد اخلاقی های انتخاباتی در مناظره های اخیر نگران کننده بود و انتظار بود بعضی از کاندیداها از طرح و برنامه ی خود در صورت پیروزی در انتخابات سخن بگویند نه تخریب سایرین.

 همچنین در این نشست، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای تامین و نیروهای امنیتی و انتظامی  در راستای برگزاری هر چه بهتر این دو انتخابات  گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قطعاً نظام اسلامی را واکسینه خواهد نمود و روح جدیدی در نظام اسلامی دمیده خواهد شد.

 حسن محمدیاری، با تاکید بر اهمیت صیانت از آرای مردم گفت: متولیان امر امین مردم هستند و این را ثابت نموده اند و قطعا این دوره هم شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر مشارکت انتخاباتی جلسه شورای اداری انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر مشارکت انتخاباتی جلسه شورای اداری رضوانشهر مشارکت انتخاباتی جلسه شورای اداری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها