Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: به دلیل گران بودن وسایل ورزشی رشته تیراندازی با کمان برای توسعه این رشته نیازمند حامیان مالی بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا پارسا روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین گفت: قزوین در رشته تیراندازی با کمان جایگاه ممتازی در کشور دارد قهرمانان ارزنده ای در این رشته فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استان قزوین در رشته تیر اندازی با کمان حرف زیادی برای گفتن دارد لذا باید از تجارب و دانش بزرگان تیر و کمان  استان در مسیر تقویت و توسعه این رشته در همه مناطق استان استفاده شود.  

پارسا، تیر اندازی با کمان را از رشته های ورزشی پرهزینه دانست و گفت: علی رغم اینکه هیئت تیر اندازی با کمان در حد امکانات  و اعتبارات خود حمایت های خوبی از ورزشکاران این رشته به عمل آورده اما با توجه به گران بودن تجهیزات آن و نیز نوسان قیمت ها استقبال از این رشته نسبت به سایر رشته ها کمتر بوده است.

نایب رئیس فدارسیون تیر اندازی با کمان خاطرنشان کرد: با توجه به گران بودن تجهیزات این رشته باید در زمینه جذب اسپانسر تلاش بیشتری شود زیرا جذب اسپانسر حلقه مفقود شده در این رشته است.

وی با یادآوری اینکه همه گیری ویروس کرونا آسیب های زیادی به رشته های ورزشی از جمله تیر اندازی با کمان وارد کرده یادآورشد: در یک سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سطح جهان و کشور ما فعالیت ها و مسابقات تیراندازی با کمان تعطیل شد که امیدواریم هر چه زودتر مسابقات تیراندازی با کمان فعالیت خود را آغاز کند.

پارسا در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی هیئت تیر اندازی با کمان تصریح کرد: در ایام تعطیلی مسابقات این هیئت فعالیت های عمرانی را ادامه داده و تکمیل خوابگاه تیراندازی در سایت آزادی و ساختمان اداری فدراسیون را در اولویت قرار د ارد که خوشبختانه خوابگاه تکمیل شده و ساختمان اداری نیز در حال اتمام است. 

نایب رئیس فدارسیون تیر اندازی با کمان گفت: با توجه به اینکه احتمال المپیکی شدن رشته «ریکرو» در مسابقات المپیک وجود دارد، ورزشکاران این رشته برای کسب  سهیمه باید تلاش بیشتری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین تیر اندازی با کمان تیراندازی با کمان رشته تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خطیبی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰ واخد خوابگاه متاهلی را ساخته ایم افزود: نیاز ما در آموزش عالی با اعتبارات موجود تناسب نداره و نیازمند تصویب اعتبارات از سوی مجلس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات