Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - اوایل ماه جاری میلادی هواوی از نسخه 2.0 سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که اولین بار به صورت پایدار برای نصب روی دستگاه‌های هوشمند ارائه شده است. همچنین برنامه بروزرسانی گوشی‌های این شرکت به این نسخه نیز اعلام شد. جدیدترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد کاربران استقبال خوبی از این سیستم‌عامل به عمل آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هارمونی را باید تلاشی ستودنی از سوی هواوی برای ایجاد تغییری بزرگ در حوزه سیستم‌عامل‌های موبایل و شکستن دوقطبی اندروید و iOS بدانیم. تلاشی که اوایل ماه جاری میلادی با رونمایی رسمی از نسخه 2.0 این سیستم‌عامل و عرضه برای کاربران وارد فاز عملیاتی شد.

هارمونی سیستم‌عاملی اختصاصی برای اتصال و هماهنگی یکپارچه دستگاه‌های هوشمند است که با داشتن انبوهی از امکانات و قابلیت‌های جدید، می‌تواند موجب تحول در دنیای دستگاه‌های هوشمند شود. سازگاری بسیار بالای این سیستم‌عامل و توانایی نصب برنامه‌های اندرویدی نیز از ویژگی‌هایی است که موجب می‌شود کاربران پس از نصب این سیستم‌عامل روی دستگاه خود هیچ کم و کاستی احساس نکنند.

پس از رویداد معرفی رسمی این سیستم عامل، در دنیای واقعی نیز کاربران استقبال خوبی از هارمونی نشان داده‌اند. اخیراً اعلام شده است که در مدت یک هفته تعداد دستگاه‌هایی که سیستم‌عامل هارمونی روی آنها نصب شده به عدد چشمگیر 10 میلیون دستگاه رسیده است.
همچنین تصویری از یک کیک طراحی شده با دستگاه‌های هواوی به اشتراک گذاشته شده که به نوعی بزرگداشت این موفقیت توسط کارمندان هواوی را نشان می‌دهد.
 

شرکت هواوی نیز با تأیید عدد 10 میلیون، اعلام کرد که استقبال قابل توجهی از این سیستم‌عامل صورت گرفته که شاید بسیاری از منتقدان پیش‌بینی آن را نمی‌کردند. 
شرکت هواوی پیش از این اعلام کرده که قصد دارد تا پایان سال 2021 سیستم‌عامل هارمونی را روی بیش از 300 میلیون دستگاه نصب کند. بنا بر آمارهای جهانی در حال حاضر نزدیک به 200 میلیون گوشی هوشمند در سراسر دنیا با برند هواوی در حال کار هستند.

 همچنین این شرکت قصد دارد طی همکاری و مذاکرات خود با شرکت‌های دیگر 100 میلیون دستگاه با برندهای مختلف را نیز به سیستم‌عامل هارمونی بروز کند. اتفاقی که می‌تواند هارمونی را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده و موقعیت این شرکت در دنیای سیستم‌عامل‌های موبایل را تثبیت کند.
 

البته «وانگ چنگدو»، از مدیران ارشد بخش نرم‌افزاری هواوی چندی پیش با ارتقای اهداف این شرکت اعلام کرد که هواوی قصد دارد تا پایان سال تعداد دستگاه‌های بهره‌مند از هارمونی را به 360 میلیون محصول برساند.
علاوه بر این، وانگ چنگدو به این نکته نیز اشاره کرد که سال 2022 بسیار مهم‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود و این شرکت قصد دارد تعداد 1.23 میلیارد دستگاه هوشمند شامل کلیه ابزارهای با قابلیت نصب سیستم‌عامل را به HarmonyOS بروزرسانی کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی هارمونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدامیرمحسن ضیایی رئیس جامعه اورولوژی ایران، روز سه شنبه در نشست خبری بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی، گفت: همایش سالیانه جامعه اورولوژی، فرصت مغتنم برای گردهمایی همکاران با آشنایی با تازه‌های رشته اورولوژی و تبادل تجربیات است.

وی افزود: برای مراقبت از کلیه‌ها و دستگاه ادراری، دو رشته مهم نفرولوژی و اورولوژی را داریم که اهمیت رشته اورولوژی در بحث مراقبت و درمان، بیشتر خودنمایی می‌کند.

ضیایی ادامه داد: بیماری‌های کلیوی، مجاری ادراری، سرطان‌های دستگاه ادراری و…، همگی تحت الشعاع رشته اورولوژی است.

وی تاکید کرد: اورولوژی جزو رشته‌های پیشرو بوده که وابسته به دستگاه است.

رئیس جامعه اورولوژی ایران افزود: در سطح منطقه، جزو بهترین ارائه دهندگان خدمات تشخیصی و درمانی بیماری‌های اورولوژی هستیم.

ضیایی با اشاره به اهمیت عمل‌های جراحی کم تهاجمی، تاکید کرد: در حال حاضر کمتر از ۵ درصد جراحی‌های سنگ کلیه به شکل باز انجام می‌شود.

وی افزود: سنگ‌های ادراری، پروستات، عفونت‌های دستگاه ادراری و سرطان‌های دستگاه ادراری، به ترتیب شایع‌ترین بیماری‌های اورولوژی محسوب می‌شوند.

رئیس جامعه اورولوژی ایران، از افزایش سطح سواد سلامت جامعه به عنوان یکی از دلایل افزایش تشخیص بیماری‌ها نام برد و تاکید کرد: اگر کشور بر روی سواد سلامت جامعه سرمایه‌گذاری کند، می‌توان از افزایش بار بیماری‌ها جلوگیری کرد.

در ادامه، محمدعلی زرگر عضو هیأت جامعه اورولوژی ایران گفت: جامعه اورولوژی هر سال در اردیبهشت ماه یک کنگره برگزار می‌کند که هدف آن، به روزرسانی اطلاعات و معلومات همکاران اورولوژیست است.

وی افزود: پروستات، یکی از بیماری‌های شایع است که دو نوع خوش خیم و بدخیم دارد.

زرگر ادامه داد: جامعه اورولوژی ایران از جایگاه بالایی در دنیا برخوردار است و شاید در بحث دسترسی به دستگاه‌های مورد نیاز با محدودیت مواجه باشیم.

وی از فشارخون و دیابت به عنوان دو عامل نارسایی کلیه نام برد و افزود: نارسایی کلیه یکی از بیماری‌های هزینه ساز است.

رباب مقصودی استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو هیأت مدیره جامعه اورولوژی ایران نیز گفت: عمل‌های جراحی کم تهاجمی در کشور از رشته اورولوژی شروع شده و خیلی از جراحی‌ها با این روش انجام می‌شود.

وی افزود: با عمل‌های کم تهاجمی برای درمان سنگ کلیه، بیمار می‌تواند خیلی سریع به شرایط عادی باز گردد.

مقصودی ادامه داد: یکی از معضلات خانم‌ها در سنین بالا، عارضه بی اختیاری ادراری است که اقدامات درمانی در کشور برای این عارضه به خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: جراحی کم تهاجمی، فیلد زیادی از بیماری‌های اورولوژی را در بر می‌گیرد.

محمدهادی رادفر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر جامعه اورولوژی ایران نیز گفت: ایران، یکی از دو کشور برتر رشته اورولوژی در منطقه است.

وی افزود: در حال حاضر پیشرفته‌ترین اعمال جراحی رشته اورولوژی در اقصی نقاط کشور انجام می‌شود.

رادفر گفت: جامعه اورولوژی ایران در انجمن جهانی این رشته بسیار فعال است.

بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران، در روز‌های ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (ابوریحان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «متاورس» بازگشته است
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی