Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:51:03 GMT

بیش از ۸ میلیون تعرفه رأی در خوزستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۴۰۸

بیش از ۸ میلیون تعرفه رأی در خوزستان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای مختلف استان خوزستان، هشت میلیون و ۲۴۰ هزار تعرفه رأی توزیع شده است.

نجاتی با تأکید بر اینکه این تعداد تعرفه رأی با حضور هیئت نظارت بر انتخابات در ۲۸ شهرستان استان توزیع شده است، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان بیان کرد: تمامی کمیته و ستادهای انتخابات در استان به جد مشغول فعالیت و تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و هشتم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5232812

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نجاتی استانداری خوزستان انتخابات 1400 تعرفه رای انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو لیبرمن درگذشت

به گزارش صدای ایران، «جو لیبرمن» سناتور پیشین آمریکایی که به داشتن مواضع ضدایرانی شهره بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت.
به نوشته ایسنا، خانواده جو لیبرمن روز پنجشنبه مرگ این سناتور و نامزد پیشین پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را پس از تحمل عوارض ناشی از سقوط اعلام کردند.
لیبرمن دموکرات برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ به سنا راه یافت و در سال ۲۰۱۳ و پس از چهار دوره ۶ ساله حضور در کنگره، بازنشسته شد.
او در سال ۲۰۰۰ معاون «ال گور» در رقابت‌های انتخایات ریاست‌جمهوری آمریکا بود اما آن‌ها در آن سال، انتخابات را به «جورج بوش» باختند. او اولین یهودی بود که برای این پست درنظر گرفته شده بود.
این سیاستمدار حامی رژیم صهیونیستی همچنین در سال ۲۰۰۴ تلاش کرد نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری شود اما به دلیل حمایت از جنگ عراق، از رسیدن به این هدف ناکام ماند.
لیبرمن پس از آن از دموکرات‌ها فاصله گرفت و در سال ۲۰۰۸ از «جان مک‌کین» در مقابل «باراک اوباما» حمایت کرد اما در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ بار دیگر حامی «هیلاری کلینتون» و «جو بایدن» نامزدهای حزب دموکرات شد.
این سناتور سابق آمریکایی که پای ثابت سخنرانی در تجمعات گروهک ترویستی منافقین بود، همچنین ریاست گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را برعهده داشت؛ گروهی که در سال ۲۰۰۸ و برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای تشکیل شد.


دیگر خبرها

  • جو لیبرمن درگذشت
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!