Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:20:00 GMT

تیراندازی در تگزاس آمریکا با دست کم ۱۲ زخمی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۴۳۴

تیراندازی در تگزاس آمریکا با دست کم ۱۲ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، خبرها حاکی از آن است که در تیراندازی که صبح امروز در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد؛ دست کم ۱۲ نفر زخمی شده اند.

این تیراندازی در مرکز شهر «آستین» رخ داده است. اینکه همه جراحت ها ناشی از برخورد گلوله بوده یا حین فرار اتفاق افتاده هنوز مشخص نیست.

انگیزه ضارب یا ضاربین احتمالی مشخص نیست حال آنکه ظاهرا پلیس هم کسی را بازداشت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که تیراندازی در یک رستوران رخ داده است. این در حالی است که شب گذشته نیز ایالت جورجیا شاهد اقدام مسلحانه مشابهی بود که در نتیجه آن یک نفر کشته و ۸ تن دیگر ازجمله ۲ کودک زخمی شدند.

خشونت مسلحانه هر ساله در آمریکا صدها قربانی می‌گیرد حال آنکه لابی‌های اسلحه و شماری از اعضای سنتی حزب جمهوریخواه با هرگونه اعمال محدودیت در قوانین حمل اسلحه مخالفت می‌کنند.

کد خبر 5232797 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا تیراندازی تگزاس ایالات متحده امریکا فلسطین روسیه ایران عراق رژیم صهیونیستی افغانستان جو بایدن برجام سوریه لبنان آژانس بین المللی انرژی اتمی ترکیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های جمعی گزارش دادند که نیروهای پلیس فرانسه با شهروندانی که قصد شرکت در ۲ تظاهرات ضدصهیونیستی را در برابر دانشگاه سوربن داشتند برخورد کردند.

این اعتراضات همزمان با حضور امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن انجام می‌شد.

موج اعتراضات ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا با واکنش شدید نیروهای امنیتی این کشورها رو به رو شده است.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد امروز گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم صهیونیستی را یک سازمان تروریستی نامیدند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد صهیونیستی مجازی اعلام شده است.

کد خبر 6088549

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا