Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت:‌ در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس،‌ مأموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز به استان‌های مرکزی و جنوبی کشور مطلع شدند.

وی افزود:‌ با آغاز تحقیقات نامحسوسی که بیش از یک ماه بر روی این فرد توسط تیمی مجرب از مأموران پلیس امنیت عمومی استان‌ انجام گرفت، سرانجام زمانی که او در حال برنامه‌ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح و مهمات بود، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراقبت‌های پلیسی مشخص شد که این شخص در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان‌های غربی کشور به سمت استان خوزستان است که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس امنیت عمومی استان خوزستان، برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات،‌ متهم که با یک دستگاه خودروی کامیون و در پوشش حمل بار میوه در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان بود،‌دستگیر و در بازرسی از زیر بار میوه‌ها، تعداد ۴۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

وی با بیان برخورد قاطع پلیس با هرگونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق مشتری بانک‌ها با ۹ فقره سرقت در کمیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از شناسایی و دستگیری سارق مشتری بانک‌ها و اعترافش به 9 فقره سرقت در شهرستان کمیجان خبر داد. 

مفخمی شهرستانی بیان کرد: در پی اعلام گزارش‌هایی در خصوص سرقت پول از مشتریان بانک‌های کمیجان توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در لحظاتی بعد از خروج آنها از شعبه بانک‌ها، بررسی تخصصی موضوع از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کمیجان با بررسی دقیق صحنه سرقت، عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی، موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان که با خودروی سواری با پلاک جعلی، در جلوی یکی از بانک‌های این شهرستان حضور داشت، شدند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف تعدادی پلاک‌های جعلی و نیز لوازم سرقتی خودرو در بازرسی مأموران از داخل خودروی سارق دستگیر شده بیان داشت: این سارق سابقه‌دار که ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور است، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۹ فقره سرقت وجه نقد از مشتریان بانک‌ها، با کمک دیگر همدستش، اعتراف کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس برای دستگیری دیگر همدست سارق دستگیر شده عنوان کرد: متهم در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در کشف جرائم، افزود: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و بی‌تردید خدمتگزاران مردم در عرصه امنیت اجتماعی، بدون کوچک‌ترین اغماض با تمامی افرادی که به اشکال مختلف قصد ناامنی روانی و اجتماعی افراد جامعه را داشته باشند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری پلیس خوزستان سلاح فرمانده انتظامی استان مرکزی مفخمی شهرستانی امنیت عمومی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس