Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل به سازمان ناظر بر رقابت انگلیس اجازه می دهد بر فرایند حذف کوکی های طرف سوم از مرورگر کروم و توسعه و طراحی فناوری جایگزین جهت تبلیغات هدفمند نظارت کند.

گوگل به رگولاتورهای انگلیس اجازه می‌دهد بر فرایند حذف فناوری ردیابی تبلیغات از مرورگر کروم نظارت کند. این بخشی از مجموعه تعهداتی است که شرکت مذکور پیشنهاد کرده تا به طور جهانی و قبل از اجرای تحقیقات آنتی تراست خود انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ناظر بر رقابت انگلیس مشغول بررسی پیشنهادات گوگل درباره حذف کوکی های طرف سوم از مرورگر کروم است زیرا رگولاتورها بیم آن دارند که کوکی های مذکور رقابت در بازار تبلیغات دیجیتال را زیر پا بگذارند و قدرت گوگل در بازار را گسترش دهند.

گوگل برای برطرف کردن این نگرانی‌ها مجموعه‌ای از تعهدات را پیشنهاد کرده؛ از جمله آنکه به «سازمان رقابت و بازارهای انگلیس» اجازه می‌دهد بر فرایند طراحی و توسعه فناوری تبلیغاتی جایگزین نظارت کند.

آندرئا کوشلی مدیر ارشد اجرایی این سازمان می‌گوید: ظهور شرکت‌های فناوری بزرگ مانند گوگل چالش‌های متعددی برای ناظران رقابت در سراسر جهان به وجود آورده است. برای حل این چالش‌ها به روشی جدید نیاز است. درهمین راستا «سازمان رقابت و بازارهای انگلیس» با شرکت‌های فناوری همکاری می‌کند تا رفتارهای آنها در بازار را شکل دهد و با توجه به منافع مصرف کنندگان از رقابت محافظت کند.

طبق این تعهد گوگل به سازمان ناظر اجازه می‌دهد مرزهایی برای شیوه استفاده و جمع آوری اطلاعات کاربران جهت تبلیغات دیجیتال تعیین کند. همچنین این شرکت تعهد می‌دهد در فناوری جدید تبلیغات آنلاین کسب و کار خودش را بر رقبا ترجیح ندهد.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرده در صورتی که سازمان رقابت و بازارهای انگلیس تعهدات ارائه شده را تأیید کند، موارد مذکور در سراسر جهان اجرا می‌شوند.

کسب و کارهای مختلف با استفاده از کوکی های طرف سوم، می‌توانند تبلیغات هدفمند را به شیوه موثرتری انجام دهند. با این وجود کوکی های مذکور نگرانی‌هایی در خصوص حفظ حریم خصوصی به وجود آورده‌اند، زیرا با استفاده از آنها می‌توان کاربر را در فضای اینترنت ردیابی کرد.

طرح گوگل برای حذف کوکی های طرف سوم در مرورگر کروم، صنعت تبلیغات دیجیتال را دگرگون کرده است و بسیار بیم آن دارند که فناوری‌های جدیدتر فضا را برای رقبای تبلیغات آنلاین این شرکت تنگ‌تر کند.

این طرح شامل جایگزین کردن «شناسه‌های فردی» با تکنیک جدیدی است که کاربران را در گروه‌های بزرگی که براساس علایق آنها ایجاد شده، مخفی و همزمان تاریخچه مرورگر روی دستگاه‌ها حفظ می‌کند تا حریم خصوصی فرد حفظ شود./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اجازه می دهد حذف کوکی مرورگر کروم بر فرایند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و فولام رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و فولام امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و فولام

لیگ برتر انگلیس (فولام - لیورپول) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 746690

دیگر خبرها

  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین