Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:35:01 GMT

بیمه بیش از ۲ هزار بانوی خانه دار گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۷۸۳

بیمه بیش از ۲ هزار بانوی خانه دار گیلانی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد هرمزی ، معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان گفت: بانوان ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند تحت پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند.

او  افزود: علاقمندان می‌توانند برای انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه دار، به سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir مراجعه کنند.

معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان تصریح کرد : علاقمندان می‌توانند با انتخاب یکی از ۳ نرخ تعیین شده، از خدمات بیمه‌ای شامل بازنشستگی، درمانی، فوت قبل از بازنشستگی و از کار افتادگی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در کارگروه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تمامی مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و یا بیشتر، در صندوق بیمه اجتماعی، بیمه می‌شوند.

عباس زاده با بیان اینکه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند افزود: بین ۵ تا ۷ سال، مادران نیاز به پرداخت حق بیمه ندارند.
وی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح حق بیمه ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط توسط دولت در سطح یک جدول سطوح درآمدی به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد و مادران برای ثبت نام به دفاتر کارگزاری مراجعه کنند و یا از طریق ثبت اطلاعات در سایت www.ROOSTAA.IR اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: مهلت ثبت نام تا ۳۱ فرورین امسال است و تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران مکلف هستند برای اجرای این طرح نهایت تلاش را داشته باشند.
عباس زاده با بیان این که هم اکنون در استان بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نیستند گفت: اغلب این افراد روستایی و عشایرند و می‌توانند با پرداخت یک سوم حق بیمه تا مدت معین، از مزایای بیمه بازنشستگی و یا کارافتادگی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • مهلت ثبت نام بیمه بانوان روستایی و عشایر گیلان با ۳ فرزند