Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه های انتخاباتی و انقلابی سلام و گام دوم اصفهان با یک لیست وارد تبلیغات انتخابات شورای شهرمی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرارگاه‌های انتخاباتی سلام و گام دوم در اصفهان که متشکل از جمع کثیری از جوانان انقلابی و متدین اصفهان هستند، با صدور بیانیه‌ای، از معرفی لیست مشترک به عنوان نامزدهای اصلح ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ????در این بیانیه آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ... مردم شریف و شهیدپرور اصفهان جوانان انقلابی اصفهان     به اطلاع می رساند پس از انجام مصاحبه‌های تخصصی با نامزدهای مختلف، بررسی رزومه‌های افراد و ساعت‌ها بحث و گفتگو، نظرات و دریافت‌های کارشناسان دو قرارگاه با هم به اشتراک گذاشته شده و از طریق اقناع و اجماع، لیست مشترکی حاصل گردید. این بیانیه می افزاید: تهیه این لیست واحد، بر مبنای گفتمان‌های مشترک و با تکیه بر آرمان‌های اصیل انقلاب صورت گرفته و به دنبال ایجاد وحدت و همدلی در جبهه نیروهای انقلاب اسلامی است تا مورد توجه و الگوپذیری احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی قرار بگیرد.   قرارگاه‌های انتخاباتی گام دوم و سلام در این بیانیه تصریح کردند: اکثریت نامزدهای معرفی شده در این لیست، هیچگونه عضویت و وابستگی خاصی به تشکل‌های سیاسی فعال در قرارگاه‌های ذکر شده نداشته و مبنای انتخاب و معرفی آنها، تخصص، کارآمدی، تعهد و سایر شاخص‌ها و معیارهای ذکر شده در بیانیه گام دوم بوده است. این بیانیه مشترک ضمن تاکید بر حمایت دو قرارگاه انتخاباتی سلام و گام دوم، از حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان نموده است: اعضای این دو قرارگاه، ضمن دعوت از روحانیت مبارز و انقلابی، عموم شهروندان اصفهانی و جامعه نخبگان و فرهیختگان شهر برای معرفی لیست ذکر شده به دیگران، هیچگونه منع تشکیلاتی و خط و مرزی برای حضور افراد معرفی شده در سایر لیست‌های انتخاباتی، قائل نشده‌اند چرا که تنها ملاک انتخاب افراد، اصلح بودن و شایستگی و کارآمدی است.   گفتنی است، لیست نامزدهای اصلح مورد تایید دو قرارگاه انتخاباتی گام دوم و سلام، به شرح زیر می باشد : 1- رضا امینی – کد انتخاباتی : 1218 2- مجید نادرالاصلی – کد انتخاباتی : 2457 3- عدنان زادهوش – کد انتخاباتی : 1672 4- غلامحسین صادقیان – کد انتخاباتی : 1845 5- رضوان اصغری – کد انتخاباتی : 1174 6- سید رضا حکیم فعال- کد انتخاباتی: 1524 7- حامد یزدیان – کد انتخاباتی : 2561 8- حجه الاسلام مهدی فوقی – کد انتخاباتی :1964 9- احمد شریعتی – کد انتخاباتی : 1774 10- عباسعلی نصوحی – کد انتخاباتی: 2489 11- مژگان ابراهیمی – کد انتخاباتی : 1224 12- عباسعلی علیخاصی – کد انتخاباتی : 1919 13- بهروز نصر آزادانی- کد انتخاباتی : 2479  

منبع: دانا

کلیدواژه: کد انتخاباتی دو قرارگاه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است