Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:44:25 GMT

سارق اماکن خصوصی درتله پلیس همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۸۹۵

سارق اماکن خصوصی درتله پلیس همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت خبر داد.

 سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد باغات در سطح شهرستان همدان که سارق اقدام به سرقت اموالی از قبیل، کف کش،آهن آلات و.... می کرد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در ابتدا با تجمیع یافته های پلیسی مشخص شد، سرقت ها در ساعات پایانی شب صورت می گیرد که با به کارگیری شگردهای پلیسی، سارق شناسایی و با استعلام سوابق مشخص شد، نامبرده فردی سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و مدت یک سال است که تحت تعقیب می باشد .

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل اختفاء متهم در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و  نامبرده هنگامی که داخل بار(کاه) ماشین سنگین یکی از اقوام خود بود و قصد خروج از مخفیگاهش را داشت با تیزبینی کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

سردار امیری افزود: نامبرده در مواجهه با دلایل و مدارک و مستندات، به 26 فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کلیه محل های سرقت و مال باختگان شناسایی و خریدار اموال مسروقه در یک عملیات مجزا دستگیر و پرونده  به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او

ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله‌ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلا‌های او را سرقت می‌کنند.

مسعودی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند