Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان از آغاز مرحله پنجم ثبت نام اقدام ملی مسکن در شهر ایوان خبر داد.

«عبدالله بهادری» در استان ایلام ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ایوان از روز چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400 آغار شده به مدت یک هفته در  شهر ایوان ادامه خواهد داشت. 

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط  شهر ایوان می توانند برای ثبت نام به سایت tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام طرح مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش «چشم به راهیم» نوروز ۱۴۰۳ در استان ایلام

پویش سراسری «چشم به راهیم» نوروز ۱۴۰۳ با هدف ارتقای ایمنی،کاهش حوادث رانندگی و آگاه‌سازی مسافران نوروزی در استان ایلام آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سید زاهدین چشمه‌خاور صبح امروز در آیین آغاز پویش «چشم به راهیم» که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه 60 درصد تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد، سازمان راهداری به عنوان کمپین 6030 اقدام به برگزاری پویش همراهان سفر در سراسر کشور تحت عنوان «چشم به راهیم» کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در ایستگاه مستقر شده چشم به راه رانندگان و مسافران خسته از مسافت سفر هستیم، افزود: این پویش جهت رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ایمنی سفر خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه این طرح در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی برای مسافران نوروزی برگزار می‌شود، گفت: سازمان در این کمپین با تولید محتوا، پذیرایی در وقت افطار و همچنین اجرایی برنامه‌های زنده شامل موسیقی زنده و اجرای نمایش و ارتقای فرهنگ ترافیک اقدام به برگزاری این کمپین کرده است.

چشمه‌خاور در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم تمام مسافران عزیز که به استان ایلام سفر می‌کنند، از خدمات این پویش بهره‌مند شوند، بیان کرد: این طرح در محور ایلام - سرابله به کرمانشاه و در محدوده ارغوان اجرا شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی  اپلیکیشن 141 توسط سازمان که روی تمام گوشی‌ها قابل نصب است، تصریح کرد: تمام کاربران در هر نقطه از کشور در صورت مواجهه با مشکل در سطح راه‌ها از طریق این اپلیکیشن اقدام یا با سامانه 141 تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در ادامه با بیان اینکه 30 خط فعال قابل پاسخگویی به کابران است، عنوان کرد: همزمان 20 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی در کنار عزیزان هلال احمر، پلیس راه و اورژانس مستقر و به صورت 24 ساعته و با گشت‌های شبانه حضور دارند.

چشمه‌خاور در پایان گفت: امیدواریم در نوروز 1403 در این استان چون سال جاری شاهد کاهش محسوس تصادفات جاده‌ای باشیم.

به گزارش تسنیم، پویش «چشم به راهیم» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین ماه 1403 در این استان آغاز شده است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از آغاز طوفان بارشی در ایران | حجم شدید بارش باران را ببینید
  • پیش‌بینی بارش ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتری در ایلام
  • آغاز پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری ایوان
  • آغاز پویش چشم به راهیم در ایلام
  • پویش «چشم به راهیم» نوروز ۱۴۰۳ در استان ایلام آغاز شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در ایلام
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» نوروز ۱۴۰۳ در استان ایلام
  • تحقق «مهم‌ترین وعده اقتصادی دولت» در گرو اقدام مهم از سوی بانک مرکزی است
  • محرومیت فیکایو توموری و ایوان اندیکا از بازی رفت میلان - رم در لیگ اروپا