Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@03:20:09 GMT

آغاز طرح تابستانیخدمات مطمئن هیوندای باKTL

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۹۶۴

آغاز طرح تابستانیخدمات مطمئن هیوندای باKTL

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو( KTL)  به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندای سواری در ایران در نظر دارد برای با شروع فصل تابستان و برای اطمینان مشتریان از سلامت خودرو و دریافت خدمات و قطعات مطابق با استاندارد هیوندای طرح "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL را از امروز 22 خرداد ماه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که تا 3 تیرماه ادامه خواهد داشت بازدید و بررسی سیستم تهویه مطبوع ، اجرت خدمات سرویس ادواری و قطعه فیلتر روغن رایگان است. جزییات خدماتی که در این طرح ارائه می شود به شرح ذیل است : · فیلتر روغن موتور رایگان · اجرت خدمات سرویس ادواری رایگان · اجرت رایگان تعویض روغن موتور و فیلتر روغن موتور · بازدید و بررسی رایگان سطح مایع خنک کننده موتور، روغن ترمز و سطح مایع شیشه شوی · بازدید و بررسی رایگان وضعیت ظاهری و فشار باد تایرها · بازدید و بررسی رایگان عملکرد چراغ های جلو و عقب · بازدید و بررسی رایگان سیستم تهویه مطبوع، شدت وزش باد و عملکرد دریچه ها · بازدید و بررسی رایگان عملکرد کمپرسور و اطمینان از عدم نشتی لوله ها و اتصالات · بازدید رایگان فیلتر هوای ورودی و تهویه مطبوع و در صورت نیاز تعویض جهت اطلاع از شبکه نمایندگی های مجاز در سراسر کشور به وب سایت شرکت KTL به آدرس www.ktl-co.com  مراجعه کنید. مالکان خودروهای هیوندای می توانند جهت رزرو پذیرش در تعمیرگاه مرکزی شرکت KTL از طریق وبسایت و یا شماره‌ی تلفن  02191007757 اقدام نمایند . پربیننده ترین پراید ۱۳۳میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار + جدول جدیدترین قیمت پیکان + جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۴۰۰/۳/۲۱ پراید ۱۳۳میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار + جدول قیمت خودرو ام وی ام در تهران + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هیوندای انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول

با دریافت مجوز، قیمت جدید پژوپارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت 1403 اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)